ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: 5,5 χιλιόμετρα η υπογειοποίηση του τρένου από Κανελλοπούλου μέχρι κέντρο Πάτρας

«Η Πατρών-Πύργου, το φράγμα Πείρου –Παραπείρου και το τρένο έως το Ρίο είναι τρία από περισσότερα από 80 έργα που υλοποιούνται, έχουν δρομολογηθεί ή σχεδιάζονται στην Περιφερειακή Ενότητα Αχαΐας, για τα οποία ο συνολικός προϋπολογισμός ξεπερνά τα 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό υπερδιπλάσιο σε σχέση με τα δύο προηγούμενα κοινοτικά πλαίσια στήριξης», είπε σήμερα από την Αχαϊα ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Για το τρένο στο Ρίο

«Πραγματικά θεωρώ ότι είναι ένα έργο το οποίο θα αλλάξει την όψη όλης της Δυτικής Ελλάδας, θα καταστήσει την Πάτρα πραγματική πύλη εισόδου για όλη τη χώρα και θα επιτρέψει βέβαια και την ασφαλή επικοινωνία της Πάτρας με την Αθήνα, αλλά και τη δυνατότητα ουσιαστικά το δίκτυο αυτό να χρησιμοποιηθεί ως ένας εν δυνάμει προαστιακός σιδηρόδρομος, να καλύψει όλες τις ανάγκες της ευρύτερης περιοχής», δήλωσε ο Πρωθυπουργός κατά την εκδήλωση για την υπογραφή της σύμβασης, στη σήραγγα Παναγοπούλας», δήλωσε ο Πρωθυπουργός.

Για την Πάτρα

Αυτό το οποίο τελικά ενδιαφέρει τους κατοίκους της περιοχής είναι να μπορούν να πηγαίνουν από την Πάτρα στην Αθήνα σε κάτι παραπάνω από δύο ώρες με απόλυτη ασφάλεια. Θέλω να τονίσω ότι έχουμε πετύχει στον αστικό ιστό της Πάτρας τη μέγιστη δυνατή υπογειοποίηση, έτσι ώστε να μπορεί το έργο να είναι  χρηματοδοτήσιμο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, σχεδόν 5,5 χιλιόμετρα. Και βέβαια αυτή η υπογειοποίηση σημαίνει ότι έχουμε και τα περιθώρια να κάνουμε μια πάρα πολύ σημαντική αστική ανάπλαση πάνω από το κομμάτι από το οποίο θα υπογειοποιηθεί», ανέφερε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.