ΑΧΑΪΑ: Πάλι διψήφιος ο αριθμός κρουσμάτων

Δεκάδες θάνατοι ασθενών με κορονοϊό καταγράφηκαν την Δευτέρα στην Ελλάδα, ενώ ο αριθμός των διασωληνωμένων μειώνεται, αλλά με αργούς ρυθμούς.

Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 1381 νέα κρούσματα την Δευτέρα. Από το σύνολο των 1.381 νέων κρουσμάτων του νέου ιού στη χώρα 4 είναι εισαγόμενα εκ των οποίων 3 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας

Αναβάλλονται οι εμβολιασμοί όσων έχουν νοσήσει από κορωνοϊό

Μια σοβαρή εξέλιξη που αλλάζει τα δεδομένα ανακοινώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμού.

Μετά από 6 έως 12 μήνες θα εμβολιάζονται όσοι έχουν νοσήσει από COVID 19.  Σύμφωνα με όλα τα στοιχεία των μελετών, στο παραπάνω διάστημα όσοι ασθένησαν έχουν ικανοποιητική ανοσία από τη φυσική νόσηση γι΄αυτό και θα εμβολιάζονται με 1 ΔΟΣΗ ( ως επαναληπτική) μετά από αυτό.

Αυτή η απόφαση θα ισχύει από  την  Τρίτη 25/05. Όσοι πολίτες ανήκουν σε αυτήν την ομάδα και είχαν κλείσει ραντεβού για εμβολιασμό τις επόμενες ημέρες θα λάβουν ακυρωτικό μήνυμα. Αυτοί οι πολίτες όπως και οι υπόλοιποι που νόσησαν πρόσφατα θα ενημερώνονται για τον εμβολιασμό τους μετά από 6 μήνες με υπενθυμιστικό  μήνυμα.

Αχαΐα: 13χρονη ανακοίνωσε πως θέλει να αυτοκτονήσει

Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα για 13χρονη στο Αίγιο η οποία κάλεσε το “Χαμόγελο του Παιδιού” αναφέροντας πως είχε σκοπό να αυτοκτονήσει.

Αμέσως ειδοποιήθηκε η Αστυνομία της περιοχής και κινητοποιποιήθηκαν οι αρχές για να εντοπίσουν το κορίτσι.

Τελικά γύρω στις 6 το πρωί οι αστυνομικοί κατάφεραν να εντοπίσουν το κορίτσι βάζοντας τέλος στην αναστάτωση που δημιούργησε το τηλεφώνημά της.

Self test: Τι ισχύει για τους εργαζομένους από σημερα

Aπό σήμερα, Δευτέρα, 24 Μαΐου έως το Σάββατο 29 Μαΐου 2021 όλοι οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα με σχέση εξαρτημένης εργασίας, καθώς και όσοι έχουν ατομική επιχείρηση θα μπορούν να προμηθευτούν δύο δωρεάν self tests, ένα για την εβδομάδα από 24 Μαΐου 2021 έως 30 Μαΐου του 2021 και ένα για την εβδομάδα από 31 Μαΐου του 2021 έως τις 6 Ιουνίου του 2021.

Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωση του το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και διευκρινίζει ότι στη διάρκεια της ερχόμενης εβδομάδας από τις 24 Μαΐου 2021 έως 30 Μαΐου 2021 δεν ισχύει η υποχρέωση διενέργειας self test από τους ανωτέρω εργαζόμενους έως 24 ώρες πριν την πρώτη ημέρα της εβδομάδας που θα παρέχουν την εργασία τους με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας και η συνακόλουθη δήλωση του αποτελέσματος στο Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ».

Με άλλα λόγια, για το χρονικό διάστημα 24-30 Μαΐου, μπορεί κάποιος εργαζόμενος να προσέλθει στην εργασία του αύριο Δευτέρα και να δηλώσει το αποτέλεσμα του self-test αργότερα εντός της εβδομάδας.

Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα με σχέση εξαρτημένης εργασίας υποχρεούνται να δηλώσουν το αποτέλεσμα του τεστ στο ΠΣ «ΕΡΓΑΝΗ», στο οποίο οδηγούνται αυτόματα αφού μπουν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr και επιλέξουν «Δήλωση Αποτελέσματος self-test για εργαζόμενο».

Στους έχοντες ατομική επιχείρηση συστήνεται να δηλώσουν το αποτέλεσμα του τεστ εισερχόμενοι στην ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr και επιλέγοντας στη συνέχεια «Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19».

Σημειώνεται τέλος ότι την εβδομάδα από 24 Μαΐου του 2021 έως τις 30 Μαΐου 2021 τα κλιμάκια του ΣΕΠΕ κατά τους επιτόπιους ελέγχους που θα διενεργούν στο πλαίσιο του ελεγκτικού τους έργου θα παρέχουν σχετική πληροφόρηση για την εφαρμογή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης σε εργοδότες και εργαζόμενους.

Πάτρα: Τροχαίο με τραυματία δικυκλιστή

Τροχαίο ατύχημα κατά το οποίο τραυματίστηκε ένας οδηγός δικύκλου σημειώθηκε περίπου στις 20:15 το απόγευμα της Κυριακής στην Πάτρα. Το ατύχημα έγινε στην οδό Αράκανθου ανάμεσα σε Ι.Χ. και το μηχανάκι που οδηγούσε ο τραυματίας. Στο σημείο έφθασε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο παρέλαβε τον τραυματία και τον μετέφερε στο Νοσοκομείο “Ο Άγιος Ανδρέας”.

Φωτιά κι επεισόδια στο γήπεδο της Αχαϊκής- Έγιναν 29 προσαγωγές

9 είναι οι προσαγωγές φιλάθλων που έγιναν στην Πάτρα μετά τα επεισόδια και την φωτιά που ξέσπασε απο καπνογόνο, έξω από το γήπεδο της Αχαϊκής στην Κ. Αχαΐα. Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για οπαδούς του Παναιγιάλειου που είχαν ταξιδέψει από το Αίγιο για να παρακολουθήσουν το παιχνίδια.

Η Αστυνομία τους παρακολούθησε και κατάφερε να τους ακινητοποιήσει στην Πατρών Κλάους, όπου είχαν φτάσει με τα οχήματά τους. Πλέον διερευνάται κατά πόσο εμπλέκονται στο πετροπόλεμο που σημειώθηκε ανάμεσα στους φιλάθλους των δύο ομάδων.

Μονοψήφιος αριθμός κρουσμάτων στην Αχαϊα Μετά από… μήνες!

Για ακόμη μια μέρα, δεκάδες θάνατοι από τον κορονοϊό, προστέθηκαν στη σχετική μακάβρια λίστα, ενώ ο αριθμός των διασωληνωμένων παραμένει πάνω από 500.

Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε 877 νέα κρούσματα την Κυριακή. Από το σύνολο των 877 νέων κρουσμάτων του νέου ιού στη χώρα 6 είναι εισαγόμενα εκ των οποίων 6 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.

Βγήκε μαχαίρι σε καφέ στα Ψηλαλώνια!

Για επεισόδιο σε γνωστό κατάστημα εστίασης στα Υψηλά Αλώνια έσπευσε λίγο πριν τις 13.30 η Αστυνομία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα άτομο μετά από διαπληκτισμό έβγαλε μαχαίρι. Στο σημείο έφτασαν άμεσα δυνάμεις της ΕΛΑΣ για να επιληφθούν της κατάστασης.

Το άτομο που φέρεται να έβγαλε το μαχαίρι αναζητήθηκε από τις αρχές και προσήχθη.

ΠΑΤΡΑ: Αυτοί είναι οι έξι νέοι πεζόδρομοι

Η ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της Πάτρας, θα φέρει ακόμα περισσότερους πεζόδρομους στον αστικό ιστό της πόλης, σε μια συλλογιστική που έχει σαν σκοπό της τη μείωση της διέλευσης των οχημάτων και τη βελτίωση του κυκλοφοριακού. 

Η ανάπλαση, περιλαμβάνει, έξι ακόμα πεζοδρομήσεις, πλην της πεζοδρόμησης της Μαιζώνος, στην κάτω, αλλά και στην άνω πόλη, χωρίς σε αυτές να περιλαμβάνονται οι ποδηλατοδρόμοι που είναι να διαμορφωθούν.

Συγκεκριμένα:

Για την Αγίου Νικολάου στο κομμάτι από το ύψος της Μαιζώνος έως την Κορίνθου.

Για την Τριών Ναυάρχων (βόρειος κλάδος) μεταξύ Αγίου Ανδρέου και Όθωνος – Αμαλίας.

Για τη Σισίνης από την οδό Παλαιών Πατρών Γερμανού έως τη βόρεια περιμετρικά οδό της πλατείας Υψηλών Αλωνίων.

Για τη Παντοκράτορος μεταξύ 25ης Μαρτίου και Ηλείας καθώς και των οδών περιμετρικά της πλατείας Παντοκράτορος (δυτικό τμήμα).

Για τη Σωτηριάδου μεταξύ Μητροπολίτη Νεοφύτου και Εισοδίων.

Για την Ερμού και την Ανώνυμη οδό, δυτικά του ναού του Παντοκράτορα.

5.000 πρόστιμο σε κατάστημα εστίασης που είχε μέσα πελάτες

Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στο Αγρίνιο από αστυνομικούς του Τμήματος Άμεσης Δράσης Αγρινίου, ένας ημεδαπός άνδρας, διότι λειτουργούσε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος και εξυπηρετούσε οκτώ πελάτες στο εσωτερικό του.
Στον άνδρα επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 5.000 ευρώ.

1 445 446 447 448 449 471