Πέντε μεγάλα καταστήματα θα στεγαστούν στην παλιά ΑΒΕΞ
Πέντε μεγάλα καταστήματα, μεταξύ των οποίων ένα κατάστημα ΙΚΕΑ, έχουν «κλείσει» την λειτουργία τους στον χώρο της πρώην ΑΒΕΞ, όπου σχεδιάζεται η ανέγερση του εμπορικού πάρκου στην Πάτρα, από την εταιρεία αξιοποίησης ακινήτων Ten Brinke Hellas.
Πρόκειται για το δεύτερο εμπορικό πάρκο της εταιρείας ολλανδικών συμφερόντων Ten Brinke στην Ελλάδα, με εξαιρετική συγκοινωνιακή κάλυψη, μιας και βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Νότιο Λιμάνι, με στάση του προαστιακού που βρίσκεται δίπλα από το ακίνητο, ενώνοντας το κέντρο της πόλης και τα προάστια με τον νέο εμπορικό πόλο, που θα αναβαθμίσει την πόλη σε αγοραστικό κέντρο της ευρύτερης περιοχής.
Σύμφωνα με πηγές της εφημερίδας «Πελοπόννησος», έχει ήδη ξεκινήσει ο σχεδιασμός του έργου και μάλιστα βρίσκεται προς την ολοκλήρωσή του, με το 80% της συνολικής μελέτης να έχει ολοκληρωθεί.
Αυτή τη στιγμή γίνεται έρευνα αγοράς, ώστε να διαπιστωθούν οι ανάγκες της πόλης των Πατρών, αλλά και των γύρω περιοχών και να «κλειδώσουν» οι μισθώσεις, μιας κι εκείνες είναι που διαμορφώνουν τις χωροταξικές ανάγκες.
Πολύ σύντομα κι εφόσον καταρτιστεί από την εταιρεία η οριστική λίστα με τους χρήστες θα προχωρήσει και η πολεοδομική αδειοδότηση. Προς το παρόν, έχει ξεκινήσει η διαδικασία προέγκρισης της άδειας δόμησης, ενώ στις αρχές καλοκαιριού ολοκληρώθηκε η κατεδάφιση των παλαιών κτιρίων της πρώην ΑΒΕΞ.
Το κατασκευαστικό στάδιο θα ξεκινήσει άμεσα μόλις δοθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχές. Εκτιμάται ότι μέσα στο τρίτο τρίμηνο του 2023, το εμπορικό πάρκο θα είναι έτοιμο για να λειτουργήσει.
Στόχος ήταν, και παραμένει, η ανάδειξη την πόλης της Πάτρας σε αγοραστικό κέντρο της ευρύτερης περιοχής. Η προσέλκυση νέων και υφιστάμενων brands, τόσο της ελληνικής επικράτειας, όσο και της τοπικής αγοράς, συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ οι σύγχρονες εγκαταστάσεις θα εξυπηρετούν τον καταναλωτή που μέχρι τώρα μετακινούνταν σε άλλες περιοχές εκτός Πατρών για να καλύψει τις αγοραστικές του ανάγκες.
Παράλληλα, οι πολλές, νέες θέσεις εργασίας, ενισχύουν την τοπική οικονομία, ενώ τα brands που βρίσκονταν ήδη στην πατρινή αγορά, αυτά, θα αυξήσουν τον τζίρο τους ερχόμενα σε ένα τέτοιο εμπορικό πάρκο.