ΠΑΤΡΑ: Ξεσηκώνονται οι πολίτες για τις διακοπές ύδρευσης!
Εξώδικο στην ΔΕΥΑΠ απέστειλαν κάτοικοι της περιοχής Συχαινών λόγω των συχνών διακοπών υδροδότησης που παρουσιάζει σχεδόν καθημερινά η ύδρευση. Μάλιστα πληροφορίες αναφέρουν πως έχουν έρθει σε επαφές με κατοίκους άλλων συνοικιών ακόμη και του κέντρου πόλεως και της περιοχής Αγίας Σοφίας όπου γίνονται συχνά διακοπές, για μαζική αποστολή εξωδίκων, μια και θεωρούν πως το ποτήρι έχει ξεχειλίσει. Στο εξώδικο επισημαίνουν: «Από το καλοκαίρι του έτους 2020 η περιοχή μας, αντιμετωπίζει διαρκής διακοπές ύδατος, χωρίς πρώτα ειδοποίηση με αποτέλεσμα να μένουμε χωρίς νερό για αρκετές ώρες. Μάλιστα σε επικοινωνία μας τον Δεκέμβριο του 2020, ο υπάλληλος στις βλάβες γνώριζε το πρόβλημα για τις συνεχείς διακοπές, οι οποίες είναι για αρκετές ώρες. Την Δευτέρα 22/2/2021 είχαμε πάλι διακοπή χωρίς προειδοποίηση, το ίδιο την Τρίτη 23 αλλά και την Τετάρτη 24/2/2021. Παντού υπάρχουν βλάβες με σπασμένους σωλήνες, απ΄ότι μαθαίνουμε από το τηλεφωνικό σας κέντρο, που πιθανότατα επιδιορθώνονται πρόχειρα.
Στις 14/9/2021 έγινε διακοπή από το πρωί μέχρι τις 5.30 το απόγευμα. Δεν φτάνει όμως η σύγχυση που προκάλεσε σε όλα τα σπίτια αφήνοντας τα χωρίς ύδρευση για ώρες, προκάλεσε για άλλη μια φορά ζημίες. Την προηγούμενη φορά και μετα από διακοπή, έσπασε η σωλήνα της κεντρικής ύδρευσης της πολυκατοικίας μας όπως και ένας ηλιακός θερμοσίφωνας από την απότομη πίεση του νερού όταν επανήλθε . Υπάλληλος της εταιρίας σας, μας διαβεβαίωσε ότι αυτό συμβαίνει γιατί τα συνεργεία , αφού διορθωθεί η βλάβη, αφήνουν το νερό να φύγει με μεγάλη πίεση με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ζημίες από τις ρωγμές που προκαλεί η απότομη πίεση νερού. Στις 14/9/2021 κι ενώ η βλάβη υποτίθεται απεκαστάθη , ο κεντρικός σωλήνας της πολυκατοικίας μας είχε ξανασπάσει από την πίεση πράγμα το οποίο διαβεβαίωσε και υπάλληλος σας ο οποίος ήρθε επιτόπου για την βλάβη. Την επομένη το πρωί και κατόπιν συνεννόησης της διαχειρίστριας της πολυκατοικίας μας , Μαρίας Καραθανασοπούλου με τον διευθυντή ύδρευσης κ. Στεργιόπουλο ήρθε συνεργείο της ΔΕΥΑΠ που υποτίθεται θα έφτιαχνε την βλάβη. Πράγματι, μέσα σε 10 λεπτά είχαν γίνει τα πάντα. Όχι μόνο δεν αλλάχθηκε ο σωλήνας που έσπασε από την πίεση που προκάλεσε η συνεχόμενη διακοπή νερού, αλλά προφανώς, «μπαλώθηκε», με αποτέλεσμα στην επομένη διακοπή θα σπάσει και θα αναγκαστεί πάλι η πολυκατοικία να μπεί σε άλλα έξοδα , αφού ήδη την προηγούμενη φορά που είχε συμβεί πάλι οι ιδιοκτήτες πλήρωσαν την ζημία της πλημμύρας , όπως στο σύνορο της πολυκατοικίας με άλλη οικία, αναγκάστηκε ο ιδιοκτήτης να περιφράξει με μάντρα την οικία του προκειμένου στο επόμενο σπάσιμο σωλήνα τα νερά να μην μπούν σπίτι του. Στις 3/1/2022 είχαμε και πάλι διακοπή στις 12/1/2022 πάλι τα ίδια από το πρωί.
Το κακό έχει παραγίνει όμως. Δεν νοείται να παίζεται με την υγεία μας και την υγιεινή των παιδιών μας, επειδή είστε ανίκανοι να διαχειριστείτε την ύδρευση ορισμένων περιοχών, εκτός κέντρου της πόλης. Πιστεύουμε ότι η πλειονότητα των πολιτών πληρώνει και δημοτικά τέλη και την ύδρευση, παρόλο που είναι ακριβή για τις ανεπαρκής υπηρεσίες που προσφέρει»!
Όπως δηλώνουν οι κάτοικοι, με το εξώδικο καταγγέλλουν την ανικανότητα και την ανεπάρκεια των υπηρεσιών της ΔΕΥΑΠ. «Δεν νοείται στο έτος 2022 να ζούμε σε τριτοκοσμικές συνθήκες γιατί κάποιοι είναι παντελώς ανίκανοι την στιγμή που πληρώνονται από το υστέρημα του Λαού»!
Να υπενθυμίσουμε ότι τον Σεπτέμβριο 80 δημότες και μόνιμοι κάτοικοι των περιοχών Κεφαλόβρυσου, Σαραβαλίου, Κρήνης και μικρότερων οικισμών του Δήμου Πατρέων είχαν υποβάλει μήνυση, καθώς όπως αναφέρουν αντιμετωπίζουν προβλήματα ύδρευσης, περισσότεροι από 1.500 κάτοικοι, σχεδόν τα τελευταία δέκα χρόνια και δεν λαμβάνουν πειστικές απαντήσεις από τους αρμόδιους.
Οι 80 κάτοικοι των εν λόγω περιοχών, μετά από ένα προβληματικό καλοκαίρι, όπου ανά τακτά διαστήματα η υδροδότηση των σπιτιών τους ήταν ελλιπής, προχώρησαν σε μηνυτήρια αναφορά κατά της ΔΕΥΑΠ και του Δήμου Πατρέων και ζητούν να πάρουν απαντήσεις σε ερωτήματα περί υδροδότησης της περιοχής.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΠ Ανδρέας Παπανικήτας έχει δηλώσει κατ’ επανάληψη πως το δίκτυο είναι πεπαλαιωμένο, ωστόσο η ΔΕΥΑΠ κάνει συνεχώς παρεμβάσεις ώστε να αποφεύγονται ή να επιδιορθώνονται τα προβλήματα.