Υπογειοποιημένο το μεγαλύτερο μέρος της γραμμής του Προαστιακού στην Πάτρα
Το μεγαλύτερο πακέτο έργων δημοσίων υποδομών των τελευταίων δεκαετιών ύψους 13,5 δισ ευρώ έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί από το υπουργείο Υποδομών, ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης.
Σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ- ΜΠΕ ο κ. Καραγιάννης παρουσίασε όλο το πρόγραμμα των έργων αυτών σε ολόκληρη τη χώρα με τα χρονοδιαγράμματα τους υπογραμμίζοντας ότι θα δημιουργήσουν τις συνθήκες για την επαναφορά της χώρας σε θετικό ρυθμό ανάπτυξης. Μιλώντας για αυτά τα έργα, αναφέρθηκε και στον προαστιακό της Πάτρας.
Στα σιδηροδρομικά έργα και συγκεκριμένα στην επέκταση του προαστιακού στο λιμάνι της Πάτρας και τα έργα στον άξονα Αθήνας – Ειδωμενη.
«Οι δύο αυτοί άξονες είναι οι βασικοί στον άμεσο σχεδιασμό μας. Πρώτα και κύρια το Αθήνα-Θεσσαλονίκη όπου εκτελούνται οι εργασίες ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης, ώστε το 2023 η διαδρομή να εκτελείται σε 3 ώρες και 15 λεπτά, όπως άλλωστε έχει υποσχεθεί και ο υπουργός Κώστας Καραμανλής.
Το τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη θα συμβασιοποιηθεί εντός του έτους και θα ολοκληρωθεί εντός του 2024, πράγμα που σημαίνει πως σε περίπου 3 χρόνια από σήμερα, ο πολύπαθος αυτός άξονας θα είναι έτοιμος, πλήρως λειτουργικός και πολύ ανταγωνιστικός.
Για τον άξονα ως την Πάτρα, τους επόμενους μήνες θα προκηρυχθεί η εργολαβία που θα κλείσει κάθε εκκρεμότητα από τη Ροδοδάφνη ως το Ρίο και ταυτόχρονα θα ξεκινήσει και το μεγάλο έργο του Ρίο-Πάτρα μέσω ανταγωνιστικού διαλόγου.
Όπως έχουμε πολλές φορές δηλώσει, το μεγαλύτερο μέρος του θα είναι υπογειοποιημένο με σεβασμό στην πόλη και τους κατοίκους της και θα αποδοθούν ελεύθεροι χώροι για ανάπλαση και δημιουργία χώρων πρασίνου εντός του πυκνού αστικού ιστού».