Το σχολείο «καίγεται» και ο Σύλλογος Διδασκόντων μαζί με την Δ/νση… παρακολουθούν!
Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το «μελάνι» από το χθεσινό ρεπορτάζ για τα επεισόδια με τις φωτιές στο 2ο ΕΠΑΛ της Πάτρας, έρχεται ένα ακόμη συμβάν να προκαλέσει ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινότητα της πόλης. Αργά τη νύχτα της Τρίτης, συνέβη ένα ακόμη απαράδεκτο επεισόδιο αφού άγνωστοι (δεν είναι βέβαιο πως ήταν μαθητές) αφού έκοψαν κάγκελα μπήκαν σε τάξεις και πήραν άγνωστο αριθμό θρανίων! Είναι χαρακτηριστικό ότι χθες το πρωί καθηγητές και μαθητές «έψαχναν» θρανία… για να κάνουν μάθημα!
Γκαζάκι είχε τοποθετηθεί και εκραγεί μέσα στις τουαλέτες του σχολειου.
Εν ώρα μαθήματος, εκδηλώθηκε φωτιά σε κάδο μέσα στο σχολικό χώρο.
Μέσα στο συγκρότημα έπεσαν φωτοβολίδες με αποτέλεσμα ένα δέντρο να αρπάξει φωτιά.
Ενταση είχε προκληθεί μεταξύ μαθητών, έξω από το σχολικό κτίριο, με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμού ενός ανηλίκου.
Συνεχώς σημειώνονται επεισόδια μεταξύ μαθητών του 2ου και του συστεγαζόμενου 6ου ΕΠΑΛ.
Το 2ο ΕΠΑΛ έχει τις περισσότερες ημέρες καταλήψεων από κάθε άλλο σχολείο της πόλης.
Σύμφωνα με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανδρέα Ζέρβα βρίσκεται σε επικοινωνία με την Διευθύντρια του σχολείου και θα πρέπει άμεσα ο Σύλλογος Διδασκόντων να λάβει μέριμνα, να κρίνει αν υπάρχει παραβατικότητα και να προχωρήσει ανάλογα. «Το σχολείο πρέπει να λειτουργεί αυτοτελώς και εμείς απλά παρακολουθούμε και ενημερωνόμαστε» τόνισε ο κ. Ζέρβας. Ωστόσο μέχρι σήμερα και παρά τα αλλεπάλληλα κρούσματα παραβατικότητας (τα οποία καταγράφονται σε βίντεο) τόσο η Διευθύντρια του ΕΠΑΛ όσο και ο υποδιευθυντής, δεν έχουν επέμβει. Η μοναδική ενέργεια που δημοσιοποιήθηκε ήταν ένα «δελτίο τύπου» που εκδόθηκε την ημέρα που εκλήθη η Αστυνομία για το περιστατικό με το κατσαβίδι και τον τραυματισμό μαθητή (εκτός σχολείου αλλά σε απόσταση 50 μέτρων από την πόρτα) προκειμένου να «ενημερώσει» πως… το συμβάν έγινε από εξωσχολικούς… εκτός του προαυλίου! Όμως δεν είδαμε καμία άλλη ανακοίνωση για τα «γκαζάκια» και τις φωτιές μέσα στο σχολικό συγκρότημα, εκτός και αν όλα αυτά θεωρούνται από τον Σύλλογο Διδασκόντων… ήσσονος σημασίας!