ΠΑΤΡΑ: Το σύγχρονο τρένο… μπορεί να έρθει μετά το 2030!
Τα όσα είπε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην ΔΕΘ για την υπόγεια γραμμή του τρένου, δεν άρεσαν καθόλου στους κατοίκους της βόρειας Πάτρας και στους πάνω από 15 συλλόγους που συγκροτούν την επιτροπή αγώνα για το όλο θέμα.
Οι κάτοικοι των συγκεκριμένων περιοχών, σε συνεργασία με τον δήμο, ετοιμάζουν, σύμφωνα με πληροφορίες θερμή υποδοχή στον Κυριάκο Μητσοτάκη, όταν και εφόσον κατέβει τον Οκτώβριο στην Πάτρα.
Σύμφωνα με τα όσα είπε ο πρωθυπουργός όταν κατέβει στην Πάτρα θα μιλήσει με λεπτομέρειες πάνω στο όλο θέμα. Ωστόσο, όπως αναφέρουν οι πηγές από τα αρμόδια υπουργεία το ζήτημα που τίθεται σε αμφισβήτηση για το όλο έργο δεν αφορά απλά και μόνο την υπόγεια χάραξη από το Ρίο έως το νέο λιμάνι (να υπογειοποιηθεί δηλαδή το κομμάτι Ρίο – Κανελλοπούλου), αλλά το σύνολο της μελέτης.
Να είναι με λίγα λόγια το σύνολο της γραμμής του σύγχρονου τρένου που θα μπαίνει στον αστικό ιστό της Πάτρας με επιφανειακή χάραξη και όχι υπόγεια. Με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για το φράγμα (σύμφωνα με τους κατοίκους και τον δήμο) που θα υψωθεί μπροστά από την παραλιακή ζώνη.
Τα όσα ετοιμάζουν τα μέλη των συλλόγων που απαρτίζουν την επιτροπή αγώνα, θα δώσουν στον πρωθυπουργό να καταλάβει, σύμφωνα με τους ίδιους τους κατοίκους ότι η Πάτρα θέλει το σύγχρονο τρένο να φτάσει υπόγεια στην πόλη της.
Πάντως, ήδη κύκλοι της αντιπολίτευσης και των παρατάξεων που είχαν ψηφίσει υπέρ της υπόγειας χάραξης, το σκέφτονται και πάλι το όλο θέμα και ενδέχεται να αλλάξουν στάση, με επιχείρημα ότι το έργο δεν είναι εφικτό και ότι πλέον δεν δίνεται η χρηματοδότηση από την Ε.Ε.
Κάτι που ως προς το δεύτερο σκέλος ενδεχομένως να έχουν και δίκιο. Το μόνο δεδομένο είναι ότι το σύγχρονο τρένο αργεί ακόμα για την Πάτρα.