Νέο κατάστημα ΙΚΕΑ Πάτρα – To πρώτο κατάστημα στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks!
Το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ Πάτρα εγκαινιάστηκε και ξεκίνησε τη λειτουργία του στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks, στην Ακτή Δυμαίων. Πρόκειται για το 6ο μεγάλο κατάστημα που δημιουργεί η IKEA, εταιρία του Ομίλου Fourlis, στην Ελλάδα μετά τα καταστήματα IKEA Θεσσαλονίκη, IKEA Αεροδρόμιο, ΙΚΕΑ Κηφισός, ΙΚΕΑ Θεσσαλία και ΙΚΕΑ Ιωάννινα.
Με τη λειτουργία του νέου καταστήματος στο Εμπορικό Πάρκο Top Parks, προσφέρεται ακόμη καλύτερη εμπειρία στους καταναλωτές και ενισχύεται περαιτέρω η τοπική αγορά. Το νέο κατάστημα ΙΚΕΑ Πάτρα στεγάζεται σε ένα χώρο 7.200 τ.μ. και οι επισκέπτες του έχουν τη δυνατότητα να βρουν ιδέες και λύσεις για τον χώρο τους και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους μέσα από μία ποικιλία ετοιμοπαράδοτων προϊόντων που ξεπερνούν τις 5.000. Παράλληλα, έχουν πρόσβαση για αγορές, μέσω παραγγελίας, σε όλη τη γκάμα των προϊόντων ΙΚΕΑ. Με στόχο την εξυπηρέτηση του καταναλωτή το κατάστημα διαθέτει τμήμα σχεδιασμού, για κουζίνες και ντουλάπες, καθώς και υπηρεσία συμβουλών επίπλωσης.
«Εγκαινιάζουμε ένα ακόμα μεγάλο κατάστημα ΙΚΕΑ, το πρώτο μετά το 2010» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Βασίλης Φουρλής, πρόεδρος του Ομίλου Fourlis, κατά την διάρκεια των εγκαινίων και συμπλήρωσε: «Φιλοδοξούμε να καλύψουμε τις ανάγκες όχι μόνον της Πάτρας αλλά και ολόκληρης της ΒΔ Πελοποννήσου. Το νέο κατάστημά μας είναι μέρος μιας δυναμικής επένδυσης, του εμπορικού κέντρου Top Parks, που με τη λειτουργία του προσφέρει 500 νέες θέσεις απασχόλησης στην περιοχή».
Το μεσημέρι του Σαββάτου βρέθηκε στο μεγάλο κατάστημα επίπλων ΙΚΕΑ που έκανε “πρεμιέρα” στο νέο Εμπορικό Πάρκο Top Parks Πάτρας ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, για ένα μεγάλο παιχνίδι δώρων με μικρούς και μεγάλους που ήταν εκεί τόσο για να δουν τον αγαπημένο παρουσιαστή όσο και για να δουν το νέο κατάστημα ,τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του.
Εκεί ηταν και ο KIIS EXTRA 92.2 και η Νικόλ Μακρή με μια ζωντανή εκπομπή 2 με 4 το μεσημέρι.
Σημειώνεται ότι η επένδυση της Trade Estates για τη δημιουργία του νέου retail park στην Πάτρα ανήλθε στα 30 εκατ. ευρώ και αναπτύσσεται σε ένα οικόπεδο όπου βρισκόταν από το 1922 η ιστορική βιομηχανία της ΑΒΕΞ- Ανώνυμος Βιομηχανική Εταιρεία Ξυλείας. Εκτός από το κατάστημα ΙΚΕΑ στον χώρο θα λειτουργήσουν καταστήματα, μεταξύ άλλων, Adidas, Sinsay, Pepco, Κωτσόβολος, Μουστάκας, KFC, καθώς και η γαλλική αλυσίδα Kiabi.
Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις του ομίλου, σύμφωνα με όσα επεσήμαναν στελέχη της διοίκησης στο περιθώριο της εκδήλωσης, κατά το τρίτο τρίμηνο κινούνται υψηλότερα συγκριτικά με τους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους. Οι πωλήσεις τον Σεπτέμβριο είχαν κάποια πίεση ωστόσο ειδικά για το ΙΚΕΑ, με μειωμένες τιμές κατά 10% στο 25% των προϊόντων, μια ανάπτυξη του 3% μεταφράζεται σε αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 7-8%.
Σημειώνεται ότι η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (καταστήματα ΙΚΕΑ) του Ομίλου Fourlis εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει μία από τις περιοχές με τις καλύτερες επιδόσεις για τον όμιλο Interikea. To πρώτο εξάμηνο του 2024 σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 1,1% φτάνοντας τα 160,5 εκατ. ευρώ από 158,8 εκατ. ευρώ, λόγω αύξησης όγκου πωλήσεων και της εφαρμογής χαμηλότερων τιμών.
Την ίδια ώρα, ο όμιλος εστιάζει και στην κατηγορία lifestyle & fashion της αγοράς αθλητικών ειδών. Μάλιστα, τον περασμένο Αύγουστο ολοκληρώθηκαν συμφωνίες αδειοδότησης (licensing agreements) με την Foot Locker για την περαιτέρω επέκταση του δικτύου καταστημάτων και του ηλεκτρονικού εμπορίου της στη Νοτιοανατολική Ευρώπη (συγκεκριμένα σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία, Κύπρο, Σλοβενία, Κροατία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη και Μαυροβούνιο), καθώς και συμφωνιών εξαγοράς των δραστηριοτήτων της Foot Locker στην Ελλάδα και τη Ρουμανία. Συνολικά εντός του 2025 αναμένεται η δημιουργία 10-15 καταστημάτων Foot Locker σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία. Ειδικότερα στη Βουλγαρία, σύμφωνα με στελέχη της διοίκησης, το πλάνο προχωρά με ταχείς ρυθμούς. Μάλιστα, σε τρεις εβδομάδες η Foot Locker θα κάνει πρεμιέρα στη Σόφια. Ο όμιλος έχει προχωρήσει στην εξαγορά αλυσίδας τριών καταστημάτων, τα οποία λειτουργούσαν υπό το σήμα Collective και αναμένεται να ανοίξουν τις πόρτες τους με το νέο brand μέσα στον Νοέμβριο.