Τρ03262019

ΑνανέωσηΤρ, 26 Μαρ 2019 10am

Τέσσερις τρόποι για να γυμναστείτε χωρίς να πάτε γυμναστήριο

Όλες μας πρέπει να φροντίζουμε τον εαυτό μας και ένας από τους τρόπους που μπορούμε να το κάνουμε είναι αδιαμφισβήτητα η γυμναστική. Καλό θα ήταν να μην επιτρέπουμε όμως στην καθημερινότητα και στη ρουτίνα να στέκεται εμπόδιο στην φροντίδα του εαυτού μας. Τι μπορούμε όμως να κάνουμε εάν δεν έχουμε χρόνο να πάμε στο γυμναστήριο; Η απάντηση είναι πολλά!

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γυμνάσουμε το σώμα μας και να είμαστε πειθαρχημένοι στο πρόγραμμα που θα επιλέξουμε να τηρήσουμε έτσι ώστε να αισθανθούμε αλλά και να δούμε αποτέλεσμα.

Χρησιμοποιείστε το ποδήλατο σας.

Τώρα που ο καιρός φτιάχνει και έχουμε επίσημα καλωσορίσει την άνοιξη είναι η καταλληλότερη εποχή για να αξιοποιήσουμε το ποδήλατο που έχουμε κρυμμένο τόσο καιρό. Θα σας φτιάξει τη διάθεση, θα κάνετε οικονομία αλλά και θα γυμναστείτε παράλληλα.

Το jogging είναι πάντα μία καλή ιδέα.

Τρέξτε στο κοντινότερο πάρκο εάν μένετε στο κέντρο ή στα στενά κοντά στο σπίτι σας, το jogging θα σας γυμνάσει και θα σας δώσει την ευκαιρία να ανακαλύψετε ανεξερεύνητα σημεία της πόλης.

Δοκιμάστε τα videos στο Youtube.

Με το Youtube μπορείτε να δοκιμάσετε όποιο είδος γυμναστικής θέλετε όπως και ασκήσεις από τους καλύτερους trainers στο είδος τους. Πατήστε το play και ξεκινήστε την γυμναστική που σας αρέσει.

Μπορείτε να έχετε το δικό σας personal training στο κινητό σας.

Πλέον μπορούμε να βρούμε σε apps οτιδήποτε αναζητήσουμε, πόσω μάλλον ένα είδος γυμναστικής που μας εκφράζει. «Ψαχουλέψτε» τα πιθανά apps που υπάρχουν και μπείτε σε πρόγραμμα ανέξοδα!

Δεν αισθάνεστε χαρούμενες; Να τι μπορεί να συμβαίνει

Αναρωτιέσαι τι σου συμβαίνει και δεν είσαι ευτυχισμένος; Ίσως οι αιτίες να είναι πιο βαθιές:

1. Περιβάλλεσαι από αρνητικούς ανθρώπους.
Οι αρνητικοί άνθρωποι ανακυκλώνουν συνέχεια τα προβλήματά τους και αποτυγχάνουν να επικεντρωθούν σε λύσεις. Θέλουν τους υπόλοιπους ανθρώπους να μην είναι ευτυχισμένοι, για να αισθανθούν καλύτερα για τον εαυτό τους. Μπορεί συχνά να αισθάνεσαι την πίεση να ακούς τους άλλους, επειδή δεν θέλεις να θεωρηθείς σκληρή ή αγενής. Αλλά υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ του να ακούς και να δίνεις μια συμβουλή, και μεταξύ του να σε ρουφάνε τα προβλήματα των άλλων

Ένας πολύ καλός τρόπος για να το αποφύγεις όλο αυτό είναι να θέσεις όρια. Είτε θα γυρίσεις την κουβέντα στην αισιόδοξη πλευρά της, ρωτώντας πώς θα βρείτε λύση, ή θα κόψεις τη συζήτηση.

2. Δεν συναναστρέφεσαι με σωστούς ανθρώπους.
Μήπως έρχεσαι σε επαφή με λάθος ανθρώπους; Άνθρωποι που δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για εσένα, μονόχνοτοι και μίζεροι σε επηρεάζουν κι εσένα. Γιατί τους επιτρέπεις να αποτελούν μέρος της ζωής σου;

Πρέπει να συναναστραφείς με όσους σε εμπνέουν, ανθρώπους που σε κάνουν να θέλεις να είσαι καλύτερος. Όποιος σε κάνει να νιώθεις αποτυχημένη, αγχωμένη ή ότι σπαταλάς το χρόνο σου μαζί του, πρέπει να φύγει. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να χάνεις την ώρα σου με τέτοια άτομα.

3. Μήπως μπαίνεις στη σύγκριση;
Συγκρίνοντας τη δική σου ζωή, με τις ζωές που παρουσιάζουν οι άλλοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πώς περιμένεις να νιώθεις χαρούμενη;

Έρευνες που έγιναν για δουν πόσο επηρεάζουν την ευτυχία μας τα social media, ήταν εντυπωσιακές. Οι μισοί από τους συμμετέχοντες στη μελέτη συνέχισαν να χρησιμοποιούν το Facebook όπως συνήθως, ενώ το άλλο μισό παρέμεινε εκτός από το Facebook για μια εβδομάδα. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά. Στο τέλος της εβδομάδας, οι συμμετέχοντες που δε χρησιμοποίησαν το Facebook, ανέφεραν ένα σημαντικά υψηλότερο βαθμό ικανοποίησης από τη ζωή τους και χαμηλότερα επίπεδα θλίψης και μοναξιάς. Οι ερευνητές κατέληξαν επίσης στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι στο Facebook είχαν 55% περισσότερες πιθανότητες να αισθάνονται άγχος ως αποτέλεσμα.

Πάτρα: Η «καυτή» υποψήφια με τις ζαρτιέρες!

Είναι ξανθιά και πολύ σέξι, παρά την προχωρημένη ηλικία της, ενώ δεν δείχνει καμία διάθεση να το κρύψει. Το αντίθετο, μάλιστα. Με τον τρόπο της φροντίζει να αφήνει να εννοηθεί ότι είναι ιδιαίτερα σεξουαλική. Έντονα και βαθύτατα πολιτικοποιημένη,  διανύοντας πλέον την έβδομη δεκαετία της ζωής της, αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη της στον στίβο των αυτοδιοικητικών εκλογών. Κι εδώ που τα λέμε, άργησε και να το κάνει.

Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν θα χρησιμοποιήσει στην προεκλογική εκστρατεία της, έστω και διακριτικά, το εκρηκτικό σεξ απιλ της, που συνοδεύεται από το χαμόγελο της που είναι κι αυτό ένα από τα μεγαλύτερα «όπλα» της.

Όμως, εκείνο που γνωρίζουμε είναι πως το καλοκαίρι της αρέσει να κάνει μπάνιο γυμνή στη θάλασσα, εννοείται μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα, φροντίζοντας να βγάζει το μαγιό της όταν ως δεινή κολυμβήτρια που είναι πηγαίνει στα βαθιά.

Επιπλέον λατρεύει και τα σέξι εσώρουχα, ενώ αγαπημένο της ασεξουάρ είναι οι ζαρτιέρες, τις οποίες δεν αποχωρίζεται εύκολα, εφόσον δεν τις φοράει μόνο σε ιδιαίτερες, προσωπικές, στιγμές, αλλά και στην καθημερινότητα  της.

Καθότι για την ίδια οι ζαρτιέρες συνιστούν ό, τι για τις περισσότερες γυναίκες, ένα εύχρηστο και βολικό καλσόν.

 

Θα την ψήφιζαν περισσότεροι άντρες, εάν…

Πάντως, προς άρση πιθανών παρεξηγήσεων, να διευκρινίσουμε ότι δεν τις επιδεικνύει και σε κοινή θέα (αυτό δα έλειπε), καθώς είναι το γοητευτικό μυστικό της, το οποίο έχει μοιραστεί, ωστόσο, με δικούς της ανθρώπους.

Κατεβαίνοντας στις εκλογές, αναμένεται ότι θα κάνει και τις ανάλογες παρεμβάσεις, προεκλογικού χαρακτήρα, που θα γίνονται με βάση την υψηλή μόρφωση της και την καλλιέργεια της, χωρίς φυσικά κανένα σεξουαλικό υπονοούμενο.

Όμως, πιστεύουμε ακράδαντα ότι αν ο αντρικός πληθυσμός γνώριζε την αδυναμία της στις ζαρτιέρες και την έβλεπε να τις φοράει, θα αποσπούσε ψήφους ακόμη και από ψηφοφόρους άλλων κομμάτων και εντελώς διαφορετικής ιδεολογίας από τη δική της! Αμφιβάλλει κανείς;

Να γιατί μερικοί άνθρωποι δεν φιλούν κατά τη διάρκεια του σεξ

Μία μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Sex & Marital Therapy εστίασε σε συγκεκριμένες πράξεις που συνέβησαν κατά τη διάρκεια της τελευταίας σεξουαλικής συνεύρεσης 1.493 ανθρώπων, όπως το φιλί, η αγκαλιά και το μασάζ. Περίπου 87% των ανθρώπων ανέφεραν ότι φιλούν τον σύντροφό τους, 70% ότι τον αγκαλιάζουν και 23% ότι κάνουν μασάζ. Από εκείνους που έκαναν τουλάχιστον ένα από αυτά τα παραπάνω, το 20% ανέφερε ότι έκανε και τα τρία, ενώ σχεδόν ένας στους πέντε προτιμούσε το φιλί, αλλά όχι τις αγκαλιές ή το μασάζ.

Είναι ενδιαφέρον ότι, μεταξύ των ατόμων κάτω των 30 ετών, το 20% δήλωσε ότι το φιλί κατά τη διάρκεια του σεξ θα έδειχνε μεγάλη οικειότητα. Επιπλέον, οι άνθρωποι που φιλούσαν κατά την σεξουαλική επαφή ήταν επίσης πιο πιθανό να αγκαλιάζουν.

Τέλος, εκείνοι που έκαναν τουλάχιστον μία από τις τρεις πράξεις ήταν τρεις φορές πιο πιθανό να δηλώνουν ότι αισθάνονταν μεγάλη συναισθηματική οικειότητα κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής συνεύρεσης.

«Το φιλί και η αγκαλιά φαίνεται να είναι σημαντικές εκφράσεις στοργής και να σχετίζονται με τη σεξουαλική ικανοποίηση και την ικανοποίηση από τη σχέση», εξηγούν οι ερευνητές. «Επιπλέον, το φιλί, η αγκαλιά και το μασάζ έχουν χαρακτηριστεί ως σημαντικές πτυχές της σεξουαλικής οικειότητας».

Συνολικά, οι δύο συνηθέστεροι λόγοι που δύο άτομα δεν φιλιούνταν, ήταν ότι δεν το απολάμβαναν ή ένας από τους συντρόφους δεν το επιθυμούσε. Και ενώ οι άνθρωποι φαίνεται να έχουν κάποια ανάμεικτα συναισθήματα για το φιλί, ένα πράγμα είναι σίγουρο: Η αγκαλιά μπορεί να είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Συσχετίστηκε σημαντικά με περισσότερη σεξουαλική ευχαρίστηση και περισσότερη συναισθηματική οικειότητα, κάτι που δεν συνέβη με το φιλί ή το μασάζ.

Σύμφωνα με τους ειδικούς η αγκαλιά απελευθερώνει την ωκυτοκίνη. Η ορμόνη αυτή συχνά αναφέρεται ως η «ορμόνη αγάπης» καθώς είναι η κύρια ορμόνη που απελευθερώνεται κατά τη διάρκεια του οργασμού και μπορεί στην πραγματικότητα να φέρει τους συντρόφους πιο κοντά.

Τι είναι ο κανόνας 90-10: Χάστε βάρος και ενεργοποιήστε τον μεταβολισμό σας!

Συγκεκριμένα, πολλοί ειδικοί ενθαρρύνουν ότι στην προσπάθεια απώλειας των περιττών κιλών, είναι σώφρον να ακολουθείται ο κανόνας 90-10. Τι λέει αυτός ο κανόνας και πώς επηρεάζεται ο μεταβολισμός;

Μεταβολισμός: Τι λέει ο κανόνας 90-10
Ότι το 90% της διατροφής πρέπει να εστιάζει σε απόλυτα υγιεινές τροφές και με προσοχή στα λιπαρά. Το υπόλοιπο 10% των γευμάτων πρέπει να αποτελείται από “γεύματα-παρασπονδίες” στην δίαιτα. Τέτοια θεωρούνται τα γλυκά και τα λιπαρά φαγητά που απολαμβάνουμε περισσότερο,

Ο σημαντικότερος λόγος που πρέπει να το κάνετε αυτό, είναι ψυχολογικός. Για να μπορέσει ένας άνθρωπος να φέρει εις πέρας ένα απαιτητικό πρόγραμμα διατροφής, θα πρέπει να μπορεί να το αντέχει ψυχολογικά για όσο διάστημα διαρκεί. Η σκέψη και μόνο ότι “σε λίγες μέρες θα έχω εκείνο το γεύμα που ονειρεύομαι” είναι αρκετή για να σας κρατήσει προσηλωμένους στον στόχο.

Μεταβολισμός: "Κλειδί" η λειτουργίας της λεπτίνης

Υπάρχει επίσης μια επιστημονική προσέγγιση στον κανόνα 90-10 και το πώς αυξάνεται έτσι ο μεταβολισμός. Όλα ξεκινούν με την λεπτίνη, μια πρωτεΐνη που παράγεται από τον λιπώδη ιστό και η οποία βοηθάει στη ρύθμιση του σωματικού βάρους και του λίπους με το να επηρεάζει την όρεξη και την ενεργειακή ισορροπία του σώματος. Η σταθερή δίαιτα θα οδηγήσει τελικά σε θερμιδικά ελλείμματα και τα σε κάθετη πτώση των επιπέδων ενέργειας στον οργανισμό. Μια “βόμβα θερμίδων” από το έξτρα γεύμα σας θα βοηθήσει το σώμα να διατηρήσει τα επίπεδα της ενέργειας που χρειάζεται για να συνεχίσει να κάνει δίαιτα και να εξασκείται.