Πα04192019

ΑνανέωσηΠα, 19 Απρ 2019 9am

Πάτρα: Συνελήφθη επ’ αυτοφώρω διακινητής ναρκωτικών

Συνελήφθη, χθες το απόγευμα, στην Πάτρα, από τους αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πατρών, ένας 38χρονος αλλοδαπός άνδρας, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για διακίνηση και κατοχή ναρκωτικών.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο αξιοποίησης πληροφοριών,  οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών, συνελάβαν επ αυτοφώρω τον 38χρονο σε υπαίθρια, θαμνώδη περιοχή της Πάτρας, όπου είχε διαμορφώσει κατάλληλο χώρο ως σημείο απόκρυψης ναρκωτικών.Σε έρευνα που ακολούθησε στον χώρο της καβάτζας καθώς και στην οικία του διακινητή, παρουσία δικαστικού λειτουργού, οι αστυνομικοί βρήκαν και κατέσχεσαν συνολικά τα εξής:

  • (4.646) γραμμάρια κάνναβης που ήταν διαμοιρασμένα σε έξι συσκευασίες
  • μια ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας,
  • τρία κινητά τηλέφωνα και
  • (830) ευρώ
  •  

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Πατρών.

Οι Υπηρεσίες Δίωξης Ναρκωτικών της Ελληνικής Αστυνομίας στη Δυτική Ελλάδα, θα συνεχίσουν τον αγώνα τους για την καταπολέμηση και εξάρθρωση των οργανωμένων κυκλωμάτων που διακινούν ναρκωτικά στις πόλεις μας.

Δρόμοι για τρακτέρ στις συνοικίες της Πάτρας!

Μπορεί ο δήμος να είχε κάνει κατά τη διάρκεια της θητείας της μία σοβαρή προσπάθεια για να διορθώσει και να βελτιώσει το οδικό δίκτυο της Πάτρας, όμως αυτό φαίνεται ότι είναι σε τόσο κακή κατάσταση, εγκαταλειμμένο εδώ και χρόνια που μάλλον η προσπάθεια του αυτή δεν έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Ή καλύτερα χρειαζόταν και άλλη προσπάθεια για να διορθώσει την εικόνα των δρόμων αυτής της πόλης. Το παραπάνω συμπέρασμα μπορεί εύκολα να το εξάγει κανείς πηγαίνοντας στις συνοικίες της Πάτρας, έξω από το κέντρο. Τόσο στην ανατολική Πάτρα, όσο και στις συνοικίες του νότιου διαμερίσματος, οι δρόμοι είναι σε κακή κατάσταση.

Δρόμοι γεμάτοι από λακκούβες, άλλοι που δεν έχει πέσει καν άσφαλτο και παραμένουν χωματόδρομοι θυμίζοντας επαρχία ή κάποιο χωριό. Από που να ξεκινήσουμε. Από τα Δεμένικα; Οι δρόμοι εκεί ειναι για... τρακτέρ, χωρίς υπερβολή και όταν βρέχει οι λακκούβες γίνονται τεράστιες λίμνες που μόνο με βάρκα μπορείς να τις περάσεις.

Ίδια η κατάσταση και στους δρόμους γύρω από την Ακρωτηρίου. Στην πλειοψηφία τους χωματόδρομοι και όπου υπάρχει άσφαλτος είναι προβληματική.  Ούτε στην Λεύκα η κατάσταση είναι καλύτερη. Στην Περιβόλα και πάλι το σκηνικό δεν αλλάζει. Στην ανατολική Πάτρα οι κάτοικοι της περιοχής της Εγλυκάδας φοβούνται για τα αμάξια τους κάθε τόσο. Στην Οβρυά μία από τα ίδια, ενώ και στο Μπεγουλάκι οι διαμαρτυρίες των κατοίκων για την κατάσταση των δρόμων τους είναι συχνές.

Άμα πάμε τώρα στις συνοικίες της βόρειας Πάτρας, στα Μποζαίτικα ή στα Συχαινά, σε περιοχές δηλαδή πιο "πλούσιες" θεωρητικά από τις άλλες, διαπιστώνουμε ότι εκεί η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη. Για μην πούμε για το Ριο ή τους δρόμους του Καστελόκαμπου.

Συμπερασματικά, ο δήμος έκανε πράγματι μία φιλότιμη προσπάθεια για τους δρόμους και το οδικό δίκτυο. Το αποτέλεσμα όμως  δεν άλλαξε πολλά πράγματα. Για πολλούς και διάφορους λόγους.  Και οι κάτοικοι ειδικότερα στις περιοχές έξω από το κέντρο διαμαρτύρονται. Βλέπετε στη ζωή δεν μετράει πάντα η προσπάθεια. Μετράει και το αποτέλεσμα. Πόσο μάλλον όταν αυτό το ζεις στην καθημερινότητα σου.

Αρχίζει η κατασκευή του σταθμού του ΚΤΕΛ

Θέμα ημερών είναι η εγκατάσταση του αναδόχου του έργου κατασκευής νέου σταθμού λεωφορείων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας, καθώς υπογράφηκε το συμφωνητικό ανάμεσα στις δύο πλευρές και ο εργολάβος πιάνει δουλειά στους πρώην μύλους Αγίου Γεωργίου. Ο νέος σταθμός θα είναι έτοιμος, σύμφωνα με τη σύμβαση, σε διάστημα 18-20 μηνών.

Οι υπογραφές ανάμεσα στη διοίκηση του φορέα και στον ανάδοχο του έργου «έπεσαν» πριν από μία εβδομάδα, όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, Ανδρέας Μανωλόπουλος.  Σήμερα, έχει προγραμματιστεί συνάντηση του Α. Μανωλοπούλου με τον εργολάβο προκειμένου να ενημερωθεί η διοίκηση για την επικείμενη εγκατάσταση του εργοταξίου (υπολογίζεται να γίνει πριν την αλλαγή του μήνα).

Η πρώην βιομηχανία του Λαδόπουλου παίρνει και πάλι ζωή - Το όλο σχέδιο

Το Δημοτικό Συμβούλιο της Πάτρας ενέκρινε χθες το σχέδιο ανάπτυξης χρήσεων του πρώην εργοστασίου του Λαδόπουλου, τους όρους της δωρεάν παραχώρησης χρήσης του χώρου για 30 χρόνια στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και εξουσιοδότησε τον Δήμαρχο Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, για την υπογραφή της σχετικής σύμβασης δωρεάν παραχώρησης χρήσης. Στο Σώμα, παρουσιάστηκε από την Διευθύντρια της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού Έργου του Δήμου Πατρέων, Ελένη Αλεξοπούλου, η μελέτη σκοπιμότητας και το σενάριο που έκριναν οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, που πρέπει να προταθεί και είναι το εξής:

Σε αυτή την ιστορική περιοχή της πόλης, το βιομηχανικό συγκρότημα του Λαδόπουλου, μετατρέπεται σε μία δυναμική «πόλη». Όπως σε κάθε πόλη, έτσι και εδώ, διαφορετικές λειτουργίες υπάρχουν, μεγαλώνουν και εξελίσσονται με τρόπο οργανικό. Ο κόσμος θα επισκέπτεται τον Λαδόπουλο για δουλειά, για άθληση, για ψυχαγωγία. Στόχος είναι η δημιουργία μιας μικρής πόλης με ένα αναγνωρίσιμο βιομηχανικό στυλ επαναχρησιμοποιώντας τα παλιά υλικά και δίνοντας της νέες πινελιές με βάση το πράσινο και το τσιμέντο. Η «πόλη» μέσα στο κτίριο.

Με βάση αυτή τη λογική, το Σενάριο είναι ευθυγραμμισμένο με τις παρακάτω βασικές κατευθύνσεις σχεδιασμού:

Καθαιρούνται τα κτίρια που είναι κατασκευασμένα από πλινθοδομή ή/και λιθοδομή,

Καθαιρούνται και επιλεγμένα κτίρια από σκυρόδεμα με στόχο την αύξηση των κοινοχρήστων χώρων του ακινήτου εις όφελος και των γύρω συνοικιών, τη δημιουργία συνθηκών επαρκούς φωτισμού και αερισμού των κτιρίων που απομένουν και τη διαμόρφωση μιας ανάπτυξης φιλικότερης στον χρήστη,

Το σύνολο των αναγκών των φορέων για τη μετεγκατάσταση των υπηρεσιών ικανοποιούνται και αυξάνεται η εγκατάσταση παταριών στα υφιστάμενα κτίρια.

Δομούνται νέα κτίρια, όπου αυτό είναι δυνατόν, χωρίς παρεκκλίσεις σε ύψος.

- Ο χώρος να είναι «ανοικτός» στην γειτονιά, να περιλαμβάνει χρήσεις που θα την καθιστούν λειτουργική και ενεργή όλο το 24ωρο και να αποτελεί ένα χώρο αναψυχής, περιπάτου και ποικίλων δραστηριοτήτων όλο το χρόνο

- Να εγκατασταθούν οι διασκορπισμένες σήμερα Υπηρεσίες Διοίκησης σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους, με γνώμονα την βελτίωση της παροχής των υπηρεσιών στους πολίτες, την βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος των εργαζομένων και την ριζική μείωση των μισθωμάτων που δίνονται σήμερα για την εξυπηρέτηση των υπηρεσιών αυτών,

- Να εγκατασταθεί το Μουσικό Σχολείο της Πάτρας και να δοθεί στο μέλλον η δυνατότητα οργάνωσης εκδηλώσεων τόσο στο Εργοστάσιο Τέχνης , όσο και στους κοινόχρηστους χώρους που θα προσδώσουν μια ιδιαίτερη ταυτότητα στον χώρο, ως πόλο εκπαίδευσης και πολιτισμού

- Να εγκατασταθεί Βρεφονηπιακός Σταθμός για να εξυπηρετούνται οι ανάγκες της περιοχής και των εργαζομένων στο ακίνητο,

- Να διαμορφωθούν χώροι και υποδομές που θα προωθούν την καινοτομία και θα βοηθούν στην υποστήριξη νεοφυών επιχειρήσεων, φοιτητών, σπουδαστών κλπ. και τέλος

- Να διαμορφωθεί χώρος για την εγκατάσταση Βιομηχανικού Μουσείου

 

Τα σενάρια που υπεβλήθηκαν στον Δήμο Πατρέων ήταν τρία και οι υποχρεωτικές δεσμεύσεις που δεν μπορούσαν να αναιρεθούν κατά προτεραιότητα ήταν :

- Η επιτρεπόμενη κάλυψη και δόμηση του ακινήτου,

- Οι επιτρεπόμενες βάσει του εγκεκριμένου ΓΠΣ χρήσεις,

- Η κάλυψη του συνόλου των αναγκών του φορέων και κυρίως του Δήμου Πατρέων και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Η λογική του σχεδιασμού και στα τρία σενάρια είναι:

- Η ανάδειξη της περιοχής σε σημείο αναφοράς της πόλης και η λειτουργική σύνδεση με τον λοιπό αστικό ιστό του πολεοδομικού συγκροτήματος

- Η ενίσχυση της ταυτότητας της πόλης και του ακινήτου

- Η δημιουργία υπερτοπικού χαρακτήρα της περιοχής

-Ο μετασχηματισμός σε μια ζώνη με ενιαία μορφή οργάνωσης και κυρίαρχο χαρακτηριστικό τις δραστηριότητες διοίκησης- ανοιχτού χώρου- τεχνολογίας

- Η ενίσχυση του Δημόσιου και κοινόχρηστου χαρακτήρα της περιοχής

- Η δημιουργία έργου γοήτρου, που θα αποτελέσει το ρόλο κλειδί στην ανάπτυξη της περιοχής

- Η διατήρηση και ανάδειξη των ιστορικών χαρακτηριστικών γνωρισμάτων της περιοχής

- Η διατήρηση των χρήσεων που είναι συνδεδεμένες με τις μνήμες των κατοίκων και έχουν σχέση με πολιτισμό την εκπαίδευση και την αναψυχή

- Η παροχή υψηλής ποιότητας δομημένων και δημοσίων ανοιχτών χώρων και η ενίσχυση του φυσικού περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς.

Αναλυτικά οι όροι της παραχώρησης θα προσδιοριστούν στη σχετική σύμβαση δωρεάν παραχώρησης χρήσης.

 

 

Δ.Ελλάδα: Μαθήτριες παρασύρθηκαν από αυτοκίνητο

Σοκαριστικό τροχαίο πριν από περίπου μία ώρα, στην Ε.Ο. Αγρινίου – Θέρμου, στην είσοδο της Παραβόλας, όταν Ι.Χ. αυτοκίνητο που οδηγούσε Ρομά, παρέσυρε δύο μαθήτριες, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό τους και τη μεταφορά τους στο Νοσοκομείο Αγρινίου!

Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι, η μία από τις δύο μαθήτριες γυμνασίου, «απογειώθηκε» από τη σύγκρουση και βρέθηκε σε παρακείμενο ρέμα! Για τον απεγκλωβισμό της πραγματοποιήθηκε επιχείρηση από την Πυροσβεστική Υπηρεσία, ενώ η Τροχαία Αγρινίου, ενεργεί την σχετική προανάκριση.