Κυ11172019

ΑνανέωσηΔε, 18 Νοε 2019 6am

Η τερατώδης συμφωνία CETA υπογράφτηκε από την Ελλάδα!

Ενώ οι γραφειοκράτες των Βρυξελλών είναι απασχολημένοι στα κοκτέιλ πάρτι, τσιμπώντας χαβιάρι και λέγοντας ανέκδοτα, μια τερατώδης συμφωνία με τον Καναδά, την οποία υπέγραψε και η ελληνική κυβέρνηση, και η οποία αποτελεί το δίδυμο αδερφάκι της εφιαλτικής TTIP, θα εφαρμοστεί στην Ευρώπη, η συμφωνία CETA. Είναι όμως η συμφωνία CETA επικίνδυνη, και γιατί; Τυπικά η συμφωνία CETA μοιάζει να είναι μια εμπορική συμφωνία της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τον Καναδά. Έχει μάλιστα διαφημιστεί ότι «μειώνει τη γραφειοκρατία». Αν ήταν έτσι, θα ήταν καλοδεχούμενη, καθώς το άνοιγμα των αγορών έχει οφέλη. Όμως δεν είναι καθόλου έτσι.

Σύμφωνα με την εισηγητική έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη CETA, ο μόνος σαφώς ωφελημένος υπό την έννοια των οικονομικών επιπτώσεων, στην Ε.Ε. από τη συμφωνία είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ σε όλους τους κλάδους υπάρχουν Ζημίες ή μηδενικά οφέλη, περιλαμβανομένων απωλειών για εταιρίες που υποστηρίζουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Για τα ίδια τα κράτη, τους φορολογούμενους, υπάρχουν βεβαιωμένες απώλειες πολλών δισ. ευρώ. Η έκθεση δείχνει το καλύτερο σενάριο και βασίζεται, πάντως, σε μεθοδολογία που έχει αμφισβητηθεί επιστημονικά, καθώς υποθέτει ότι όλες οι χώρες της Ε.Ε. έχουν ίδιο βαθμό ανάπτυξης και μηδενική ανεργία, αλλά και άλλες υπεραπλουστευμένες και μη ρεαλιστικές υποθέσεις. Οι οικονομικές επιπτώσεις πιθανότατα θα είναι πολύ μεγαλύτερες και δυσμενέστερες, ενδεικτικά, η πολύ εμπεριστατωμένη μελέτη των Kohler and Storm (2016) του Πανεπιστήμιου Tuffts, που χρησιμοποιεί το καθιερωμένο United Nations Global Policy Model (GPM) δείχνει σημαντική απώλεια θέσεων εργασίας, κλείσιμο εταιριών και μείωση ΑΕΠ. Όμως, οι αρνητικές οικονομικές συνέπειες είναι η πρώτη, αλλά όχι η σημαντικότερη πλευρά.

Το σημαντικότερο είναι ότι CETA αποτελεί γιγαντιαία απειλή για τη Δημοκρατία, καθώς παρακάμπτει τόσο τους νόμους των κρατών και της ΕΕ όσο και τα δικαστήρια. Οι αποφάσεις πλέον για το πώς θα διατίθενται τα προϊόντα, τι θα αναγράφουν, περιβαλλοντικές καταστροφές, φορολογία ή θέματα αθέμιτου ανταγωνισμού (καρτέλ) των λίγων πολυεθνικών εταιριών που ευνοεί θα παρακάμπτουν τις εκλεγμένες κυβερνήσεις και δικαστήρια! Αυτό θα γίνεται μέσω του μηχανισμού επίλυσης διαφορών ISDS που επιτρέπει στις πολυεθνικές αυτές να… ζητάνε και αποζημίωση από τα κράτη για οτιδήποτε βλάπτει τα συμφέροντα τους! H CETA δημιουργεί δύο «ομάδες» με διαφορετική μεταχείριση!

Πρώτον τις πολυεθνικές, τους «πάντα κερδισμένους» οι οποίες πλέον είναι υπεράνω νόμων. Όταν βλάπτονται από κάποιο νόμο, αντί να βελτιώνουν υπηρεσίες προς τον πελάτη και να προσαρμόζονται αυτές στον ανταγωνισμό, θα ζητούν αποζημίωση από τους… φορολογούμενους!

AdTech Ad

Δεύτερον, τους «πάντα χαμένους», δηλαδή όλες τις άλλες εταιρείες, μικρές, μεγάλες και μεσαίες, που θα προσαρμόζονται στα συμφέροντα των πολυεθνικών η θα κλείνουν, και τους καταναλωτές, τους φορολογούμενους, κυβερνήσεις, δικαστές. Όποτε θέλει, μια πολυεθνική, θα μηνύει τους άλλους, και θα τους παραπέμπει όχι στα δικαστήρια, όπως είναι υποχρεωμένοι πολίτες κράτη και εταιρίες να προσφύγουν, αλλά σε… διαιτησία ελεγχόμενη από τις πολυεθνικές εταιρείες! Καταργείται δηλαδή η έννοια της ισονομίας!

Το ευρωπαϊκό οικοδόμημα δημοκρατίας απειλείται άμεσα με την CETA. Τα δικαστήρια καταργούνται. Οι καταναλωτές δεν έχουν δικαιώματα, τα συμφέροντα 30 εταιριών υπάρχουν μόνο, και τα καρτέλ θα κυβερνούν! Η δημοκρατία, όπως την γνωρίζουμε, παύει να υφίσταται με την CETA! Η CETA δεν μπορεί, δεν πρέπει να εφαρμοστεί. Πρόκειται για προσβολή απέναντι στο ευρωπαϊκό οικοδόμημα, απέναντι στην ισονομία, απέναντι στο δημοκρατικό πολίτευμα. Αν έχει ως τώρα μπλοκαριστεί η συμφωνία, οφείλεται στην κυβέρνηση της μικρής Βελγικης Βαλλονίας. Η ελληνική κυβέρνηση, όπως και οι υπόλοιπες, υπέγραψε πρόσφατα την CETA, υποστηρίζοντας ότι επέφερε βελτιώσεις με κάποιο «υπόμνημα». Διαβάζοντας το τελικό κείμενο της CETA, πάντως, δεν φαίνεται οι βελτιώσεις αυτές να αλλάζουν την τερατώδη αυτή συμφωνία στην ουσία της, αρα ενδεχομένως προκύπτουν τεράστιες πολιτικές ευθύνες.

Η επικράτηση των καρτέλ πάνω από τα συμφέροντα των άλλων εταιρειών, πάνω από τον καταναλωτή, πάνω από τον πολίτη και πάνω από τη Δικαιοσύνη, αποτελεί ντροπή όχι μόνο για τον καπιταλισμό, την ελεύθερη οικονομία, αλλά και για την ίδια τη Δημοκρατία στην Ευρώπη! Είναι στημένο παιχνίδι για έναν, ευτελίζει τον ανταγωνισμό, καταστρέφει τις αγορές. Η Ελληνική κυβέρνηση δεν νομιμοποιείται να υπογράφει συμφωνίες σαν την CETA διότι αναιρούν την ουσία του πολιτεύματος. Μια τέτοια συμφωνία, όπως και η TTIP, έπρεπε να μπλοκαριστεί ή τεθεί μόνο σε δημοψήφισμα! Η ελληνική πολιτεία οφείλει, έστω και τώρα, να σώσει τα προσχήματα, να μπλοκάρει την εφαρμογή της τερατώδους αυτής συμφωνίας με οποιαδήποτε πρόφαση.

* Ο κ. Κωνσταντίνος Βέργος είναι Καθηγητής Χρηματοοικονομικών, Πανεπιστήμιο Πόρτσμουθ, Αγγλία.

Πατούχας προς Πελετίδη: Το Δημοτικό Συμβούλιο Πάτρας να συμμετέχει στις κινητοποιήσεις για τους πλειστηριασμούς

Αίτημα για συμμετοχή του Δημοτικού Συμβουλίου της Πάτρας, στο "μπλόκο" διεξαγωγής πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας, ζητά ο επικεφαλής της παράταξης "Ανυπότακτη Πολιτεία" Χρήστος Πατούχας, με επιστολή του απέστειλε στον Δήμαρχο Κώστα Πελετίδη.

Μάλιστα ζητά το θέμα των πλειστηριασμών, να έρθει το θέμα προς συζήτηση στην επόμενη συνεδρίαση του Σώματος.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ:

Προς τον κ. Δήμαρχο Πατρέων

(Διά της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου), Πάτρα, 11/10/2016

Κύριε Δήμαρχε

Γνωρίζετε, ότι σαν αποτέλεσμα της εφαρμογής των μνημονιακών μέτρων, το τελευταίο διάστημα έχουν πληθύνει οι πλειστηριασμοί σε βάρος περιουσιακών στοιχείων και κυρίως σε βάρος της πρώτης κατοικίας, συμπολιτών μας οφειλετών του Δημοσίου και των Τραπεζών.

Η διαδικασία αυτή καθυστέρησε σημαντικά, λόγω της πολύμηνης κινητοποίησης Δικηγόρων και Συμβολαιογράφων. Άλλοι πλειστηριασμοί ματαιώθηκαν με την κινητοποίηση συνδημοτών μας που αποκλείουν κάθε Τετάρτη την δικαστική αίθουσα.

Μέχρι στιγμής, τουλάχιστον επίσημα, οι πλειστηριασμοί αφορούν οφειλέτες, που αδυνατούσαν ή δεν είχαν δικαίωμα προσφυγής στον λεγόμενο Νόμο Κατσέλη. Δηλαδή ανθρώπους που ασκούσαν εμπορική ή άλλη επαγγελματική δραστηριότητα, χιλιάδες εκ των οποίων ωστόσο, έχουν καταστραφεί επαγγελματικά και σήμερα είναι άνεργοι και αδυνατούν να πληρώσουν δανειακές υποχρεώσεις. Επίσης αδυνατούν να πληρώσουν φορολογικές υποχρεώσεις και το Υπουργείο Οικονομικών, προσφεύγει εναντίον τους.

Κύριε Δήμαρχε, από το τέλος του χρόνου απελευθερώνεται πλήρως ο πλειστηριασμός της πρώτης κατοικίας. Και τότε οι πλειστηριασμοί θα γίνονται μαζικά, στην πόλη μας και σε όλη την χώρα.

Θεωρούμε απαραίτητο το Δημοτικό μας Συμβούλιο, να κινηθεί δραστήρια για την συμπαράσταση στους συμπολίτες μας.

1.Να καταδικάσει αυτή την πολιτική και να ζητήσει την άμεση ανατροπή της. Η πρώτη κατοικία να προστατεύεται πλήρως και έναντι των ιδιωτών, (Τραπεζών), και έναντι του Δημοσίου.

2.Το Δημοτικό Συμβούλιο να συμπαρίσταται και με την παρουσία του στις πραγματοποιούμενες κινητοποιήσεις. Με δεδομένο μάλιστα, ότι πυκνώνουν το τελευταίο διάστημα, η παρουσία αστυνομικών δυνάμεων και η κατασταλτική δράση.

Κύριε Δήμαρχε ελπίζω ότι θα φέρετε το θέμα για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Με κάθε τιμή

Για την Ανυπότακτη Πολιτεία

Χρήστος Πατούχας

Σ.Ψαρράς: H ευθύνη της μεταφοράς των μαθητών στους γονείς

Η ΔΔΕ Αχαΐας με έγγραφο της ζητά από τα σχολεία να ενημερώσουν τους γονείς, πως  έως ότου λυθεί το πρόβλημα της μεταφοράς, θα εφαρμοστεί το άρθρο 3 της ΚΥΑ 24001 2013 (ΦΕΚ 1449 τ.΄Β ),δηλαδή μπορεί να χορηγηθεί προσωρινά επίδομα γονέα. Με άλλα λόγια, πιο απλά, λέει στους γονείς πως μπορούν να μεταφέρουν τα παιδιά τους οι ίδιοι στα σχολεία και πως δικαιούνται επίδομα μεταφοράς γονέα (το εξωφρενικά υψηλό ποσό γύρω στα 35 λεπτά το χιλιόμετρο αποζημίωση, που θα πάρουν μετά από ένα  χρόνο και μόνο για την απόσταση από το σπίτι στο σχολείο. Δεν δικαιούνται οι γονείς αποζημίωση για τα χιλιόμετρα επιστροφής στο σπίτι!!).

Με αυτόν τον τρόπο για πρώτη φορά Διοίκηση της Εκπαίδευσης ( πρώτη φορά αριστερά), πετάει το " μπαλάκι στην κερκίδα" και μεταφέρει έμμεσα την ευθύνη της μεταφοράς των μαθητών στους γονείς, έστω και προσωρινά , μια και η ΚΥΑ προβλέπει αμοιβή!!!.


Δεν θα αναφερθώ στις επιπτώσεις που θα έχει η παραπάνω παραίνεση σε ένα ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο που εκτελεί επιτυχώς εδώ και χρόνια χωρίς ατυχήματα το έργο της μεταφοράς, αυτές είναι αυτονόητες, αλλά θα επισημάνω τις επιπτώσεις στην

ασφαλή μεταφορά των μαθητών από γονείς και στα προβλήματα που θα προκύψουν αν ξαναγυρίσουμε στις παλιές εποχές που ιδιώτες για να καρπωθούν το μίσθωμα μετέφεραν μαζικά μαθητές. Και γνωρίζουμε πολύ καλά πως στην Ελλάδα " ουδέν μονιμότερον του προσωρινού".

Τα ερωτήματα που προκύπτουν από αυτή την νεώτερη εξέλιξη στο τοπίο της μεταφοράς, μας προκαλούν μεγάλη ανησυχία γιατί ο δρόμος που ανοίγει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εάν εφαρμοστεί ολοκληρωτικά, θα προκαλέσει με μαθηματική ακρίβεια τεράστια μαθητική διαρροή, γιατί πολύ απλά  ελάχιστοι γονείς έστω και με το μηδαμινό επίδομα γονέα, έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν καθημερινά τα παιδιά τους στο σχολείο.

Μήπως όλα αυτά μας δείχνουν τις διαθέσεις της Κυβέρνησης να περάσει στην εξολοκλήρου μεταφορά των μαθητών από τους γονείς τους με ένα εξευτελιστικό επίδομα;

Αντί αυτού θα περιμέναμε από την Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, να ασκούσε έγκαιρα προς τα συναρμόδια Υπουργεία τις απαραίτητες πιέσεις στην κατεύθυνση της μόνιμης λύσης του προβλήματος της ασφαλούς μεταφοράς των μαθητών.

Έχουμε φτάσει στον Οκτώβριο και το αυτονόητο της μεταφοράς των μαθητών εξακολουθεί να είναι ζητούμενο..

Ψαρράς Σπύρος

Τεχνολόγος. Γεωπονίας Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής.

Γενικός Γραμματέας. Ά ΕΛΜΕ Αχαΐας. 

Σταυρογιαννόπουλος Τάσος: Εκπαιδευτικοί σε απόγνωση

Η σχολική χρονιά ξεκίνησε για τους εκπαιδευτικούς. Σε λίγες ημέρες  θα χτυπήσει το πρώτο σχολικό κουδούνι και για τους μαθητές. Ωστόσο, η φετινή σχολική χρονιά ξεκινάει, μεταξύ άλλων, με πολλαπλά προβλήματα για τους εκπαιδευτικούς. Οι ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας για τη λειτουργία των σχολείων και οι αλλοπρόσαλλες και διαδοχικές εγκύκλιοι, πέρα από την υποβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου έχουν δημιουργήσει αναστάτωση σε όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο. Συγκεκριμένα:

§  Περίπου 150 δάσκαλοι λιγότεροι θα εργαστούν φέτος στα δημοτικά σχολεία, εφόσον δεν τοποθετείται υπεύθυνος δάσκαλος στο ολοήμερο σχολείο.

§   Στα Νηπιαγωγεία θα εργαστούν 70 Νηπιαγωγοί λιγότεροι από πέρσι με τις αλλαγές στο ολοήμερο πρόγραμμα.

§  Θα χρειαστούν λιγότεροι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων με τη συρρίκνωση διδακτικών αντικειμένων (πληροφορικής, μουσικής, φυσικής αγωγής κ.λπ.).

§  Οι δάσκαλοι ενίοτε θα διδάσκουν και τα μαθήματα ειδικοτήτων, για να καλύπτονται οι κενές ώρες.

§  Στο ολοήμερο σχολείο περιορίζεται το παιδαγωγικό έργο και υπερτερεί ο κοινωνικός του ρόλος.

§  Πολλοί συνάδελφοι από την περιοχή μας, που υπηρετούν σε άλλες περιοχές δεν κατάφεραν να πάρουν την πολυπόθητη μετάθεση ή απόσπαση και να υπηρετήσουν πλησιέστερα στον τόπο διαμονής τους, λόγω της περικοπής θέσεων που  έγινε στα σχολεία.

§  Οι συνάδελφοι εκείνοι που στάθηκαν τυχεροί και αποσπάστηκαν στο Νομό μας, τώρα ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για νέα μετακόμιση στις μακρινές περιοχές του Nομού, λόγω της περικοπής θέσεων.

§  Δεκάδες συνάδελφοι πλεονάζουν στα σχολεία που υπηρετούν, με αποτέλεσμα να κρίνονται υπεράριθμοι και να αναζητούν άλλη σχολική μονάδα για να υπηρετήσουν.

§  Οι αποσπάσεις συναδέλφων από επαρχιακά σχολεία προς τις πόλεις θα γίνουν  με το σταγονόμετρο, δημιουργώντας επιπλέον προβλήματα στις οικογένειες των εκπαιδευτικών.

§  Οι μηδενικές προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων και νηπιαγωγών στην Αχαΐα δημιουργούν δυσλειτουργία στα σχολεία και στέλνουν είτε στην ανεργία είτε σε μετακόμιση σε άλλους Nομούς εκατοντάδες συναδέλφους, που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στις εσχατιές της περιοχής μας επί πολλά χρόνια.

§  Μεγάλη αναστάτωση έχει δημιουργηθεί στα Νηπιαγωγεία με την ουσιαστική κατάργηση του ολοήμερου προγράμματος και τη μετατροπή του ολοήμερου Νηπιαγωγείου σε παιδοφυλακτήριο.

§  Παρατηρείται τεράστια δυσκολία στη σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων και πονοκέφαλος στους Διευθυντές των σχολείων, που διαχειρίζονται μια πρωτοφανή υποβάθμιση και κρίση του σχολείου.

Ο εκπαιδευτικός με τις πενιχρές οικονομικές απολαβές, που στα χρόνια της κρίσης κράτησε όρθιο το δημόσιο σχολείο, δέχεται επιπλέον πλήγματα από την εφαρμοζόμενη κυβερνητική πολιτική.

 

Τάσος Σταυρογιαννόπουλος

Πρόεδρος Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Πάτρας

Αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Αχαΐας

Σημαντικό βήμα, η νέα πρόταση της κυβέρνησης, για το θαλάσσιο μέτωπο

Δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί θετικότατη εξέλιξη, η νέα πρόταση της κυβέρνησης, για την Οριστική Παραχώρηση του Θαλασσίου Μετώπου, στην πόλη της Πάτρας. Ένας αγώνας, ο οποίος ξεκίνησε δυναμικά πριν από δέκα περίπου χρόνια, με μηδαμινές έως μηδενικές ελπίδες  επιτυχίας, κυρίως εξαιτίας της άγνοιας στην οποία είχαν κρατήσει την πόλη κάποιοι ‘ειδήμονες’, για το τι επρόκειτο να της συμβεί.

 Ο αγώνας και η προσπάθεια,  αφορούσε αρχικά μερικούς‘ρομαντικούς και γραφικούς΄, αλλά στη συνέχεια αγκαλιάσθηκε τόσο θετικά από το λαό της πόλης, μέχρι του σημείου να αναγκαστούν αρκετοί, ακόμα και κόμματα και παρατάξεις, να αλλάξουν στάση και να εναρμονιστούν με το δίκαιο και σωστό του αιτήματος.

 Η κυβέρνηση, το αντιμετώπισε αρχικά επηρεασμένη από τις παρεμβάσεις διαφόρων ΄ομάδων συμφερόντων΄, οι οποίες σθεναρά αντιδρούσαν (και μερικοί αμετανόητοι συνεχίζουν να αντιδρούν) στην παραχώρηση. Ελπίζουμε πως τους έχει απομακρύνει οριστικά!!!

 Εγγράφεται στα θετικά της κυβέρνησης,η αλλαγή στάσης της, μετά από τη σθεναρή και τεκμηριωμένη στάση της πόλης,  της Δημοτικής Αρχής και ειδικά της ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, πως η Σύμβαση Προσωρινής   Παραχώρησης δεν τίθεται σε αμφισβήτηση και αποτελεί τη βάση διαπραγμάτευσης.

Προφανώς σε αυτή την αλλαγή άρδην, πολιτικής στάσης και θέσης, ήταν σημαντική η παρέμβαση αρκετών στελεχών και μελών του κυβερνώντος κόμματος, στην Πάτρα,

Το μόνο που μας ανησυχεί, είναι πως οι ίδιοι τοπικοί επώνυμοι, πανηγυρίζουν και αλληλοσυγχαίρονται με τον ίδιο τρόπο και με την ίδια επιχειρηματολογία που το έκαναν και όταν κοινοποιούσαν, περιδιάβαιναν και παρουσίαζαν στην πόλη ως περίπου δική τους, την πρώτη και απαράδεκτη από κάθε πλευρά πρόταση.

Ελπίζουμε πως τώρα έχουν καταλάβει το τι ακριβώς επικροτούν! Αλλά και πως πρέπει να το ολοκληρώσουν!!!

Οι πανηγυρισμοί πρέπει να κρατηθούν, για τη στιγμή που θα υπογραφεί το τελικό κείμενο Οριστικής Παραχώρησης και το μέτωπο θα παραχωρηθεί στην πόλη. Μόνο μετά από εκείνη τη στιγμή, οι πολίτες της Πάτρας αλλά και η ιστορία θα τους δικαιώσει και θα τους εγγράψει με θετικό πρόσημο για τη συμβολή τους.

Γιατί εκτός των άλλων η πόλη έχει χορτάσει από υποσχέσεις και προθέσεις:  ¨έχει καεί στο χυλό,  φυσάει και το γιαούρτη¨.

 Όσον αφορά τη στάση μας στο Δημοτικό Συμβούλιο, δεν μπορεί παρά να είναι εναρμονισμένη με τις μέχρι τώρα προτάσεις μας.

Η προς υπογραφή οριστική παραχώρηση, πρέπει τουλάχιστον  να περιέχει:

1.      Συγκεκριμένη και νομικά κατοχυρωμένη αναφορά για την καταληκτική και οριστική ημερομηνία παράδοσης στην πόλη και του τμήματος Αγίου Νικολάου έως Θεσσαλονίκης, ανεξάρτητα από το αν έχει ολοκληρωθεί  ή όχι το εμπορικό τμήμα στο νέο λιμάνι.Να μην χρειάζεται καν νέα σύμβαση!! Εξάλλου ένας από τους λόγους που δεν το έχουν ολοκληρώσει, είναι και η επιμονή να κρατήσουν και το συγκεκριμένο τμήμα. Να σημειώσουμε πως η πόλη σταθερά και δυναμικά, όλα τα χρόνια, διεκδικεί όλο το τμήμα από το Διακονιάρη έως το Μείλιχο, με ανοχή μόνο στο χρόνο παράδοσης, αφού πράγματι πρέπει να ολοκληρωθεί το εμπορικό τμήμα. Αυτή είναι η διαχρονική θέση της πόλης και των αποφάσεων των Δημοτικών Συμβουλίων. Εξάλλου τη λύση αυτή επιβεβαιώνει τόσο η Σύμβαση Προσωρινής Παραχώρησης όσο και το πρωτόκολλο του Πάγκαλου το οποίο είναι συνημμένο στη σύμβαση. Αλλά αυτή η αναμονή παράδοσης, δεν μπορεί να είναι ατέρμονη.

2.      Συγκεκριμένη αναφορά ημερομηνίας υλοποίησης της παραχώρησης, αφού αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με τις αστικές αναπλάσειςστις οποίες πολύ σωστά το Δημοτικό Συμβούλιο με πρόταση της Δημοτικής Αρχής έχει συμπεριλάβει και την ανάπλαση του Θαλασσίου Μετώπου. Η όποια καθυστέρηση και απένταξη του έργου, θα βαρύνει την κυβέρνηση.

3.      Συγκεκριμένες αναφορές, συμπληρωματικές-διευκρινήσεις, για τη ρύθμιση που προτείνει η προς υπογραφή ΚΥΑ για το τμήμα Αγίου Νικολάου έως Γούναρηκαι ειδικά την απαγόρευση διέλευσης φορτηγών και νταλικών αλλά και την ελεύθερη πρόσβαση σε όλα τα σημεία.

 

Η κυβέρνηση καλείται να αποδείξει έμπρακτα, την εναρμόνιση λόγων και πράξεων.

Τότε και μόνο τότε ο λαός της Πάτρας αναγνωρίζοντας  πράξεις, θα της απονείμει  τα αναλογούντα εύσημα!!

 

Για την παράταξή μας, ο αγώνας θα συνεχιστεί, μέχρι την τελική και πρακτικά υλοποιημένη, δικαίωση.

 

Πάτρα: η δική μας πόλη

Νίκος Τζανάκος