Πε02272020

ΑνανέωσηΔε, 02 Μαρ 2020 12am

Νίκος Καραθανασόπουλος: Σχετικά με το κλείσιμο της Ξερόλακκας

Είναι εντυπωσιακό το όψιμο ενδιαφέρον κάποιων, που με δημοσιεύματα στον ημερήσιο και ηλεκτρονικό Τύπο ενδιαφέρονται για το άμεσο κλείσιμο της Ξερόλακκας. Φτάνουν στο σημείο να εγκαλούν το ΚΚΕ αλλά και τη νέα δημοτική αρχή για ασυνέπεια και αναντιστοιχία λόγων και έργων. Όταν ο καθένας γνωρίζει ότι για την εκρηκτική κατάσταση που επικρατεί στην Ξερόλακκα και γενικότερα για το πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων αποκλειστικά υπεύθυνη είναι η κυβέρνηση, η περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας αλλά και οι προηγούμενες δημοτικές αρχές της Πάτρας που άφησαν την κατάσταση να φτάσει στο σημερινό αδιέξοδο, αδιαφορώντας συνειδητά για τη δημόσια υγεία και τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των λαϊκών οικογενειών στο όνομα της ιδιωτικοποίησης της διαχείρισης των απορριμμάτων και της εξυπηρέτησης των επιχειρηματικών ομίλων.

Θα είχαν κάθε λόγο να εγκαλούν το ΚΚΕ και τη νέα δημοτική αρχή αν συμβιβαζόμασταν με την υπάρχουσα τάξη πραγμάτων και αποδεχόμασταν τα τετελεσμένα που είχαν δημιουργηθεί. Το γεγονός όμως ότι χαλάμε τα σχέδια κάποιων επιχειρηματικών ομίλων φαίνεται ότι ενοχλεί κάποιους όψιμους φίλους της προστασίας του περιβάλλοντος. Αυτοί όμως δεν ενδιαφέρονται για την περιοχή της Ξερόλακκας, γι’ αυτό και ρίχνουν σπόντες στο ΚΚΕ και στη νέα δημοτική αρχή, συγκαλύπτοντας τους υπεύθυνους και τη μέχρι σήμερα πολιτική τους.

Ακόμη και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αδειάζει το Υπουργείο Υγείας για την περικοπή των διαγνωστικών εξετάσεων

Ακόμη και η μνημονιακή Ευρωπαϊκή Επιτροπή αδειάζει το Υπουργείο Υγείας για την απόφασή του να περικόψει τις διαγνωστικές εξετάσεις που καλύπτει ο ΕΟΠΥΥ και αφορούν στην πρόληψη από σοβαρές μορφές καρκίνου, όπως ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας, του στήθους και του προστάτη. Αυτό προκύπτει ξεκάθαρα από Απάντηση της Επιτροπής σε Γραπτή Ερώτηση που κατέθεσε στις 12 Σεπτεμβρίου ο Αντιπρόεδρος των Ευρωπαίων Αντιφεντεραλιστών (ECR) και Επικεφαλής του Πολιτικού Κινήματος Αντιμνημονιακοί Πολίτες Ευρωβουλευτής, Καθηγητής Νότης Μαριάς για το κρίσιμο αυτό ζήτημα. Όπως επισημαίνει η Επιτροπή στην απάντησή της «ως μέρος του εν εξελίξει διαλόγου με τις ελληνικές αρχές, η Επιτροπή εξέφρασε ανησυχίες για τη δημόσια υγεία, αλλά και άλλες που αφορούν την ποιότητα και την πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη, εντός των ορίων της αρμοδιότητας της Επιτροπής και υποστηρίζοντας τις προσπάθειες που καταβάλλει η Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό θα λάβουμε δεόντως υπόψη τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται στην ερώτηση του κ. βουλευτή».

Ο Νότης Μαριάς είχε καταθέσει στις12 Σεπτεμβρίου Γραπτή Ερώτηση στην Επιτροπή με την οποία είχε επισημάνει μεταξύ άλλων ότι στην Ελλάδα που «το κοινωνικό κράτος έχει υποστεί σημαντικά πλήγματα, λόγω της εφαρμογής των μνημονίων, με πρόσφατη υπουργική απόφαση επιβάλλονται περικοπές σε διαγνωστικές εξετάσεις που καλύπτει ο ΕΟΠΥΥ και αφορούν στην πρόληψη από σοβαρές μορφές καρκίνου, όπως ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας, του στήθους και του προστάτη. Η απόφαση αυτή, που η ιατρική κοινότητα της Ελλάδας έχει χαρακτηρίσει εκτός των κανόνων που επιτάσσει η σύγχρονη επιστήμη, αποκλείει Έλληνες πολίτες από τη πρωτοβάθμια περίθαλψη και τους αφήνει εκτεθειμένους σε σοβαρούς κινδύνους για την υγεία τους». 

Βέβαια από την Απάντηση προκύπτει επίσης ότι η Επιτροπή ως μέλος της τρόικας  αναλαμβάνει επίσης και σημαντικό μέρος των συνεπειών των μνημονιακών πολιτικών που εφαρμόζονται στην Ελλάδα καλύπτοντας στο ζήτημα αυτό τη συγκυβέρνηση επισημαίνοντας ότι το «ελληνικό Υπουργείο Υγείας στοχεύει σε σημαντική αναδιάρθρωση του ελληνικού Εθνικού Συστήματος Υγείας προκειμένου να αναπτυχθεί ένα σύστημα το οποίο να πληροί τις υγειονομικές ανάγκες του πληθυσμού και να είναι βιώσιμο σε μακροπρόθεσμη βάση».

Η ανάληψη αυτής της ευθύνης εκ μέρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όσο και αν στη συνέχεια προσπαθεί να κρατήσει αποστάσεις από τις διάφορες ακραίες επιλογές του Υπουργείου Υγείας, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό στοιχείο στην προσπάθεια στο μέλλον μιας αντιμνημονιακής κυβέρνησης του πατριωτικού δημοκρατικού τόξου να απαιτήσει από την Ε.Ε. την καταβολή αποζημίωσης για την ανθρωπιστική κρίση στην Ελλάδα και να ζητήσει ακόμη και την ποινική τιμωρία των μελών της τρόικας, ιδίως μετά την απόφαση της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης να ανοίξει το δρόμο για την άρση της ασυλίας της τρόικας κατόπιν σχετικής τροπολογίας που καταθέσαμε.  

 

Αυτή είναι η Γραπτή Ερώτηση του Νότη Μαριά και η Απάντηση της Επιτροπής

                                                   

«Ερώτηση

 

Η στρατηγική της ΕΕ «Μαζί για την Υγεία» στηρίζει την ευρύτερη στρατηγική «Ευρώπη 2020». Στο πλαίσιο αυτό καταρτίστηκε το τρίτο Πρόγραμμα για τη δράση της Ένωσης στον τομέα της υγείας 2014-2020 (Κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 282/2014). Όπως ορίζεται, το Πρόγραμμα αυτό οφείλει να συμβάλει στην πρόληψη των νόσων σε όλες τους τις μορφές (πρωτογενής, δευτερογενής και τριτογενής πρόληψη) και καθ' όλο τον κύκλο ζωής των πολιτών της Ένωσης, στην προαγωγή της καλής υγείας, καθώς και να προωθεί υποστηρικτικά περιβάλλοντα για υγιείς τρόπους ζωής.

 

Στην Ελλάδα, όμως, που το κοινωνικό κράτος έχει υποστεί σημαντικά πλήγματα, λόγω της εφαρμογής των μνημονίων, με πρόσφατη υπουργική απόφαση επιβάλλονται περικοπές σε διαγνωστικές εξετάσεις που καλύπτει ο ΕΟΠΥΥ και αφορούν στην πρόληψη από σοβαρές μορφές καρκίνου, όπως ο καρκίνος του τραχήλου της μήτρας, του στήθους και του προστάτη. Η απόφαση αυτή, που η ιατρική κοινότητα της Ελλάδας έχει χαρακτηρίσει εκτός των κανόνων που επιτάσσει η σύγχρονη επιστήμη, αποκλείει Έλληνες πολίτες από τη πρωτοβάθμια περίθαλψη και τους αφήνει εκτεθειμένους σε σοβαρούς κινδύνους για την υγεία τους.

 

Ερωτάται η Επιτροπή:

Είναι ενήμερη για τη συγκεκριμένη απόφαση της συγκυβέρνησης, και με ποιο τρόπο προτίθεται να αντιδράσει σε τέτοιου είδους πρακτικές, που αντιτίθενται στην παραπάνω στρατηγική της ΕΕ για την Υγεία;

 

 

Απάντηση

 Η Επιτροπή έχει ενημερωθεί ότι το ελληνικό Υπουργείο Υγείας στοχεύει σε σημαντική αναδιάρθρωση του ελληνικού Εθνικού Συστήματος Υγείας προκειμένου να αναπτυχθεί ένα σύστημα το οποίο να πληροί τις υγειονομικές ανάγκες του πληθυσμού και να είναι βιώσιμο σε μακροπρόθεσμη βάση. Με τον τρόπο αυτό, το Υπουργείο Υγείας προτείνει ορισμένες μεταρρυθμίσεις σε διάφορα πεδία του συστήματος υγείας, μία εκ των οποίων αφορά τον τρόπο που εφαρμόζονται οι διαγνωστικές δοκιμές.

Με βάση τις πληροφορίες που παρασχέθηκαν από τις ελληνικές αρχές, εκδόθηκε πρόσφατη υπουργική απόφαση σχετικά με τη χρήση διαγνωστικών μέσων. Εξ όσων γνωρίζει η Επιτροπή, το παρόν διάταγμα ρυθμίζει διάφορα θέματα μεταξύ των οποίων τα επαγγελματικά προσόντα που απαιτούνται για τη συνταγογράφηση ειδικών διαγνωστικών παρεμβάσεων, αλλά δεν συνεπάγεται τον αποκλεισμό των Ελλήνων πολιτών από την πρωτοβάθμια ιατρική περίθαλψη.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πραγματοποιεί τακτικές αποστολές επιθεώρησης στην Ελλάδα με σκοπό την παρακολούθηση αυτής της αναδιάρθρωσης. Ως μέρος του εν εξελίξει διαλόγου με τις ελληνικές αρχές, η Επιτροπή εξέφρασε ανησυχίες για τη δημόσια υγεία, αλλά και άλλες που αφορούν την ποιότητα και την πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη, εντός των ορίων της αρμοδιότητας της Επιτροπής και υποστηρίζοντας τις προσπάθειες που καταβάλλει η Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό θα λάβουμε δεόντως υπόψη τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται στην ερώτηση του κ. βουλευτή».

"Άμεση ανάγκη αιθουσών σε σχολεία της πόλης"

Με το νόμο 1894/90 η κυριότητα των σχολικών κτηρίων περιήλθε στους Ο.Τ.Α., ενώ με τον 3852/10 η μέριμνα της σχολικής στέγης ανατέθηκε εξ’ ολοκλήρου στους Δήμους. Παρόλο που έχουν ήδη συμπληρωθεί 2 μήνες από την ανάληψη της ευθύνης σας στο Δήμο, εξακολουθούν να υπάρχουν «άστεγοι» μαθητές. Αρχικά η άμεση ανάγκη στέγασης σε προκατασκευασμένες αίθουσες ήταν για 3 τμήματα (41ο Νηπιαγωγείο, 39ο & 46ο Δημοτικό). Αργότερα, σύμφωνα με ανακοίνωσή σας, οι επείγουσες ανάγκες αυξήθηκαν στις 8. Στη συνέχεια (πάντα σύμφωνα με ανακοινώσεις σας), ο αριθμός  διαμορφώθηκε στις 13, ενώ δεν ξέρουμε αν αυτός είναι και ο τελικός αριθμός επειγουσών αναγκών.

Δεδομένου ότι οι προκατασκευασμένες αίθουσες, τύπου κοντέινερ, καλύπτουν προσωρινά, άμεσες και επείγουσες στεγαστικές ανάγκες, προκαλεί πράγματι εντύπωση ο ιδιαίτερα αυξημένος αριθμός που προέκυψε τον τελευταίο μήνα. Αν παρά ταύτα, οι επείγουσες αυτές ανάγκες προϋπήρχαν, ίσως θα πρέπει η απελθούσα Δημοτική Αρχή να το διευκρινίσει.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε:

1. Έχετε επισκεφτεί τα 13 σχολεία προκειμένου να διαμορφώσετε ίδια αντίληψη, ώστε να κάνετε αξιολόγηση και  ιεράρχηση των αναγκών;

2. Γνωρίζετε πόσες προκατασκευασμένες αίθουσες τύπου κοντέινερ υπάρχουν στα σχολεία αρμοδιότητάς σας και πόσες από αυτές δε χρησιμοποιούνται, ώστε να καλύψουν άμεσες ανάγκες; Σας πληροφορώ ότι από σύντομη έρευνά μου, βρέθηκαν τέτοιου τύπου αίθουσες, μη χρησιμοποιούμενες!

3. Ερευνήσατε αν σε υπηρεσίες του Δήμου υπάρχουν αίθουσες, που θα μπορούσαν να μεταφερθούν και να καλύψουν προσωρινά επείγουσες ανάγκες; Σας πληροφορώ ότι σύμφωνα με τη σύντομη έρευνά μου υπάρχουν!

4. Ερευνήσατε τη δυνατότητα ενοικίασης προκατασκευασμένων αιθουσών, με προοπτική σταδιακής (μέσω του ενοικίου) εξόφλησής τους, ώστε να γίνουν ιδιοκτησία του Δήμου; Σας πληροφορώ και πάλι ότι σύμφωνα με σύντομη έρευνά μου, με μηνιαίο μίσθωμα 300€ περίπου, η αίθουσα περιέρχεται στην ιδιοκτησία του Δήμου μετά από 5 χρόνια, χωρίς καμιά περαιτέρω επιβάρυνση!

Θεωρώ, ότι η ευθύνη σας ως Δημοτική Αρχή δεν μπορεί να εξαντλείται μόνο στη διεκδίκηση. Η διεκδίκηση, προκειμένου να είναι ουσιαστική και αποτελεσματική, θα πρέπει να έπεται ενεργειών όπως: ιεράρχησης και αξιολόγησης αναγκών, προγραμματισμού, αξιοποίησης διαθέσιμων πόρων και εγκαταστάσεων, αναζήτησης εναλλακτικών λύσεων κ.λ.π. Ενέργειες στις οποίες, δυστυχώς, διαπιστώνεται σημαντική υστέρηση.

 

Ο ερωτών Δημοτικός Σύμβουλος

Ηλίας Γκοτσόπουλος

Δάσκαλος

Π.Παπαγιαβής: Αυτή ήταν η αξιοκρατία του Δημαρά - Επίθεση στον πρώην Δήμαρχο

Η θητεία του κ.Δημαρά έληξε, με πομπώδη αποτυχία, από τον Πατραϊκό λαό. Τώρα όμως αποκαλύπτεται  ο τρόπος Διοίκησής του. Εγωπαθής, αλλαζών, εγωκεντρικός, "παντογνώστης", υπηρέτης συγκεκριμένων συμφερόντων, περιβαλλόμενος από ύποπτους αυλοκόλακες, δεν μπορεί να αντέξει τον δημοκρατικό διάλογο και την πειθώ των επιχειρημάτων. Με την λογική του "πας μη μεθ' ημών κατ' ημών" διαγράφει μονομιάς τους ανθρώπους που επέλεξε ο Πατραϊκός λαός και συνεργάζεται με  άβουλους. μη εκλεγμένους..
Το επόμενο βήμα του είναι να καταστήσει υποχείριο  την δημοτική διοίκηση. Η Πολιτεία όμως έχει φροντίσει οι Δημόσιοι υπάλληλοι να είναι ανεξάρτητοι από την πολιτική ηγεσία και να κρίνονται από υπηρεσιακά συμβούλια. Και τούτο διότι, ειδικότερα τα ανώτατα στελέχη (διευθυντές και γενικοί διευθυντές), να μπορούν να αντιστέκονται στις παράνομες ορέξεις και επιθυμίες του Άρχοντα.  Πράγμα που γίνεται. Οπότε, τα "εντέλεσται" από τον Δήμαρχο γίνονται βιομηχανία και ειδικά στην οικονομική υπηρεσία είναι αμέτρητα. Παράλληλα ο κ. Δημαράς προβαίνει σε ανεπίτρεπτες προτροπές και συμβουλές στους διενεργούντες  ΕΔΕ για τα αποτελέσματα. Ο υπεύθυνος όμως δημόσιος υπάλληλος που έχει ορκιστεί στο Σύνταγμα και στους Νόμους  είναι υποχρεωμένος να κάνει αμερόληπτα το καθήκον του. Αυτομάτως βρίσκεται στην δυσμένεια του κ. Δημαρά και υποβιβάζεται.
Εκμεταλλευόμενος την βραδυπορία στην συγκρότηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων προβαίνει εν μια νυχτί, χωρίς να ρωτήσει κανέναν, χωρίς καν την γνώμη του υπεύθυνου Αντιδημάρχου Διοίκησης (ξεφτιλίζοντάς τον)  στην εγκατάσταση δώδεκα νέων διευθυντών. Παρόλο που ο νόμος 3584/2007 ορίζει τα προσόντα που πρέπει να έχει ένας Διευθυντής , ο κ. Δημαράς καταστρατηγώντας τα,  διορίζει ανθρώπους της αρεσκείας του. Οσφυοκάπτες, κόλακες, "πρόθυμοι, και αργυρώνητοι υπάρχουν πάντοτε για να συνεργαστούν.Το Δ.Σ. του συλλόγου εργαζομένων με συνεχείς ανακοινώσεις καταγγέλλει τις έκνομες πράξεις, την αδιαφάνεια και την ευνοιοκρατία. Το ίδιο και η ΠΟΕ-ΟΤΑ καταγγέλλει συνεχώς τον Δήμαρχο κ. Δημαρά. Η ΑΔΕΔΥ για πρώτη φορά στην ιστορία της με ανακοίνωση ονοματίζει Δήμαρχο για ανάρμοστη Διοικητική συμπεριφορά.
Αρθρογραφώ, ερωτώ και τ' αναφέρω στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπως και άλλοι Δημοτικοί   Σύμβουλοι, όπου πέρα από την ένοχη σιωπή λαμβάνουμε την απάντηση από τον εκπρόσωπο Τύπου και υπεύθυνο μάλιστα Αντιδήμαρχο Δημοτικής Διοίκησης!!! (μη άμεσα εκλεγέντα δημοτικό σύμβουλο) ότι "όλα γίνονται αξιοκρατικά".
Ακάθεκτος όμως και με περίσσειο θράσος ο κ. Δημαράς προχωράει σε ολοφάνερη παράνομη πράξη και διορίζει αναπληρωτές Γενικούς Διευθυντές.  Παρόλο ότι ο νόμος είναι σαφέστατος." Δεν προβλέπεται αναπλήρωση προϊσταμένων γενικής διεύθυνσης  από τον Δήμαρχο". Ουσιαστικά θέτει μια βόμβα στα θεμέλια του Δήμου. Βασική αρχή δικαίου είναι ότι " παράνομος διορισμός παράγει παράνομες αποφάσεις". Οποιοσδήποτε προσβάλει απόφαση των ως άνω κυριών θα δικαιωθεί. Όλες οι υπογραφές-αποφάσεις θα κηρυχθούν παράνομες με ότι αυτό συνεπάγεται για τον Δήμο. 
 
Και έρχεται η ΏΡΑ ΤΗΣ ΚΡΊΣΗΣ για τους διευθυντές. Στις 14/10/14 συνέρχονται τα υπηρεσιακά συμβούλια. Κρίνουν με αντικειμενικά κριτήρια. Πρώτη και με διαφορά έρχεται η υποβιβασθείσα από τον κ. Δημαρά υπάλληλος. ΈΞΙ από τους ΔΏΔΕΚΑ διευθυντές που διόρισε ο κ. Δημαράς, λόγω ελλείπων προσόντων , δεν λαμβάνουν την θέση του Διεθυντου. Η "αξιοκρατία" του κ. Δημαρά σε όλο το μεγαλείο της!!!
Ο νυν Δήμαρχος  κ. Πελετίδης, τόσο προεκλογικά όσο και σε καθ' ιδίαν συζητήσεις, μου είχε πει οτι εγώ είμαι πολιτικό πρόσωπο και δεν πρόκειται να ασχοληθώ με τους υπαλλήλους. Αυτοί έχουν τα δικά τους συμβούλια, και τον δικό τους συνδικαλισμό. Είναι βέβαιο οτι είναι θέμα χρόνου η αποκατάσταση της Διοικητικής τάξης στον Δήμο.
Εύλογη  ίσως είναι η απορία απο τους αναγνώστες . Γιατί ασχολούμεθα με τον κ. Δημαρά αφού ο Πατραικός λαός τον καταδίκασε. Πιστεύω όμως οτι οι αποκαλύψεις και άλλα που θα ακολουθήσουν βοηθούν στο να μην εκκολαφθεί το αυγό του φιδιού.
Απάντηση φυσικά δεν θα υπάρξει. Αυτοί με την αλαζονεία της εξουσίας που είχαν, δεν παρουσίασαν έστω και μία τυπική δικαιολογία ,όταν τα κατήγγηλαν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι και ο Σύλλογος Εργαζομένων. Θα απαντήσουν τώρα?
 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΒΗΣ : ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΑΤΡΑΣ

Μεγαλοτσιφλικάς" το Υπουργείο Πολιτισμού...με αρχαιολογικές έρευνες άνευ απαλλοτριώσεων στην Ακράτα"

Την έντονη αντίδρασή του,για τον τρόπο που αντιμετωπίζουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού, περιπτώσεις ιδιοκτησιών στις οποίες έχει προκύψει η αναγκαιότητα αρχαιολογικής έρευνας,εκφράζει με επιστολή του προς τον αρμόδιο Υπουργό Κώστα Τασούλα, ο Πολιτευτής Αχαΐας της Ν.Δ Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος,επαναφέροντας ένα χρόνιο αίτημα κτηματιών της Ανατολικής Αιγιάλειας,που δεν βρίσκει την παραμικρή ανταπόκριση της Πολιτείας. Ο Αχαιός πολιτικός,καταγγέλλει δημόσια, πως "κάποιες υπηρεσίες του ΥΠ.ΠΟ συμπεριφέρονται ως "μεγαλοτσιφλικάδες", αφού εδώ και 15 περίπου χρόνια, ενώ έχουν χαρακτηρίσει  ως "αρχαιολογικό χώρο" κτήματα στην περιοχή "Γρασιδοτόπια" της Τοπικής Κοινότητας Αμπέλου Ακράτας,κρατούν δεσμευμένο το χώρο υπέρ του Δημοσίου, δίχως την παραμικρή αποζημίωση των ιδιοκτητών τους"!  
Ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος,προχωρά και πιο πέρα, κάνοντας λόγο για "καταστρατήγηση κάθε νομοθεσίας", αφού όπως υποστηρίζει, προ τετραετίας με δαπάνη του ιδιοκτήτη έγιναν μεν ανασκαφές κι εντοπίστηκαν ευρήματα (τείχη και κεραμικά), απαγορεύθηκε δε η οποιαδήποτε εργασία στο κτήμα επειδή κρίθηκε ότι εμπίπτει στην "Κατηγορία Α' Ζώνη" κι ενώ τον Μάρτιο του 2012 εκδόθηκε απόφαση δαπάνης απαλλοτρίωσης...αυτή ουδέποτε υλοποιήθηκε!    
"Είναι τουλάχιστον αδιανόητο και συνάμα εκτός κάθε πλαισίου νομιμότητας, το Υπουργείο Πολιτισμού να παίρνει κατ' ουσίαν την όποια περιουσία πολιτών, να κάνει τη δουλειά που της επιβάλλει το υπηρεσιακό του καθήκον και ν' αφήνει στο περιθώριο επί χρόνια τους ιδιοκτήτες τους,ως σαν να μην έχουν νόμιμο δικαίωμα ν' αποζημιωθούν και να καλύψουν έτσι βιοποριστικές ανάγκες, που καλύπτονταν λίγο-πολύ από την χρήση του οικοπέδου τους", σημειώνει στην επιστολή του προς τον Υπουργό Πολιτισμού ο κ. Τριανταφυλλόπουλος και καταλήγει:"Ο πολιτισμός του τόπου δεν μπορεί να μετατρέπεται σε πράξη αυθαιρεσίας και αδικίας των πολιτών...γιατί σε αυτήν την περίπτωση τι είδος πολιτισμού είναι αυτό;", καλώντας τον κ. Τασούλα να δώσει ένα τέλος στην ταλαιπωρία που προκαλεί το ίδιο το Κράτος!