Τε09182019

ΑνανέωσηΤε, 18 Σεπ 2019 4pm

Ο ΣΥΡΙΖΑ Αχαϊας υπέρ της παράταξης Ανθρώπινη Πόλη σε ότι αφορά την παραίτηση της Ηρας Κουρή

Όσον αφορά την ανακοίνωση παραίτησης της κας. Ήρας Κουρή από την παράταξη ΡΑΠ-Πάτρα, Ανθρώπινη Πόλη, η Νομαρχιακή Επιτροπή Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί ότι δεν υπάρχει απόκλιση των θέσεων της ΡΑΠ – Πάτρα, Ανθρώπινη Πόλη σχετικά με τη διαχείριση των απορριμμάτων, όπως αυτές διατυπώνονται στην ανακοίνωση της παράταξης και την τοποθέτησή της στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, με αυτές του ΣΥΡΙΖΑ, τοπικά και κεντρικά.

Ανακοίνωση όμως για το ίδιο θέμα εξέδωσε και η δημοτική παράταξη ΡΑΠ-Πάτρα Ανθρώπινη Πόλη, της οποίας το συντονιστικό της που συνεδρίασε χθες 20/11/2014, θεωρεί υποχρέωσή του να δηλώσει τα ακόλουθα:

  1. Η ΡΑΠ-ΠΑΤΡΑ, Ανθρώπινη Πόλη λειτουργεί αυτόνομα και με βάση συλλογικές διαδικασίες. Η οποιαδήποτε τοποθέτησή της, συζητείται και αποφασίζεται στις συνεδριάσεις των συλλογικών της οργάνων. Η κα Κουρή μετά τις εκλογές δεν πήρε μέρος σε καμία συνεδρίαση του συντονιστικού και της δημοτικής ομάδας της ΡΑΠ, παρότι πάντοτε λάμβανε έγκαιρη πρόσκληση ως μέλος και των δύο αυτών οργάνων. Εκεί πάντοτε συζητούνται όλα τα θέματα που πρόκειται να έλθουν στο Δημοτικό Συμβούλιο, με βάση τις εισηγήσεις της δημοτικής αρχής.
  2. Η θέση μας για την διαχείριση των απορριμμάτων εκφράστηκε με πληρότητα τόσο στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η παράταξη όσο και στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, από τον επικεφαλής κ. Κώστα Σπαρτινό και τους δημοτικούς μας συμβούλους. Η καταρχήν συμφωνία μας με το σχέδιο της Δημοτικής Αρχής και η θετική μας ψήφος, όπως επίσης και οι επιφυλάξεις μας για επιμέρους σημεία (μεταξύ των οποίων το ασαφές χρονοδιάγραμμα της δημοτικής αρχής για τον χρόνο λειτουργίας της Ξερόλακκας και το είδος των αναγκαίων έργων αντιστήριξης) που περιέχονται στις δημόσιες τοποθετήσεις μας, συμφωνούν απόλυτα με τις διακηρυγμένες προεκλογικές μας θέσεις, τις οποίες είχε υποστηρίξει και η κα Κουρή.
  3. Σε κάθε περίπτωση θεωρούμε ότι οποιεσδήποτε διαφωνίες μελών μας, καθόλα σεβαστές, πρέπει να συζητούνται στα συλλογικά όργανα και όχι στα ΜΜΕ. Ο καθένας φέρει την ευθύνη του για το πώς αντιλαμβάνεται τη συμμετοχή του στις συλλογικές διαδικασίες.

Για την ΡΑΠ-ΠΑΤΡΑ, Ανθρώπινη Πόλη το θέμα θεωρείται λήξαν και δεν πρόκειται να επανέλθουμε.

Εμείς θα συνεχίσουμε να συναποφασίζουμε μέσα από τον διάλογο που αναπτύσσεται στα συλλογικά μας όργανα.

 

ΡΑΠ: Γιατί ψηφίσαμε λευκό για τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού

"Η απόφαση της δημοτικής αρχής για τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού που υπερψηφίστηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου είχε ως στόχο – σύμφωνα με την εισήγηση του αρμόδιου αντιδήμαρχου και την τοποθέτηση του κ. Δημάρχου – να διαφοροποιήσει την ισχύουσα ρύθμιση με τρόπο που να ευνοεί τα, κατά τεκμήριο, ασθενέστερα οικονομικά στρώματα." αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΡΑΠ. Και συνεχίζει η ανακοίνωση:

"Η ΡΑΠ δεν αμφισβήτησε αυτή την πρόθεση της δημοτικής αρχής, θεώρησε όμως ότι δεν έγινε με τον καλλίτερο και δικαιότερο τρόπο.

Για το λόγο αυτό δώσαμε λευκή ψήφο.

Αναλυτικότερα:

Η απόφαση αποτελείται από 2 σκέλη. Το ένα σκέλος αφορά τις απαλλαγές ή εκπτώσεις των κοινωνικά ευπαθών ομάδων, στο οποίο τοποθετηθήκαμε θετικά, ιδιαίτερα μετά τις βελτιώσεις που προκύψανε μετά και τις δικές μας τοποθετήσεις αλλά και άλλων δημοτικών παρατάξεων.

Στο θέμα αυτό προτείναμε επιπλέον να ληφθεί ειδική απόφαση που να προτείνει νομοθετική ρύθμιση για προσθήκη στην ισχύουσα νομοθεσία των μακροχρόνια άνεργων, των μονογονεϊκών οικογενειών, κ.ά. που σήμερα δεν καλύπτονται και παραμένουν εκτός των ευνοϊκών ρυθμίσεων, παρόλο που βιώνουν δραματικές συνθήκες ζωής. Ιδιαίτερη ψηφοφορία για σχετική απόφαση δεν έγινε. Ελπίζουμε ότι οι διαβεβαιώσεις της δημοτικής αρχής για προώθηση της αναγκαίας νομοθετικής ρύθμισης, θα υλοποιηθούν.

Το δεύτερο σκέλος της απόφασης περιλαμβάνει τον Πίνακα των νέων συντελεστών, όπου εκεί βρίσκεται η ουσία των επιφυλάξεων και αντιρρήσεών μας.

  • Καταρχήν διαφωνήσαμε με το γεγονός ότι δεν είχε προηγηθεί διαβούλευση με τα συμβούλια των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στη  δημοτική αρχή να αιτιολογήσει τις αλλαγές στους συντελεστές και κυρίως στις περιοχές που υπάρχει μεγάλη αύξηση τελών (ως και τετραπλασιασμός). Να συζητήσει ακόμα τη δυνατότητα σταδιακής αύξησης, σε περιοχές που αυτή θα ήταν δικαιολογημένη από το ύψος και την οικονομική κατάσταση των δημοτών. Επίσης έπρεπε να συζητηθεί και στον ΚΟΔΗΠ, που το προσωπικό του έχει άμεση γνώση των κοινωνικά ευπαθών ομάδων.
  • Η προσπάθεια ανακούφισης των ασθενέστερων οικονομικά στρωμάτων γίνεται με τρόπο πρόχειρο και επιφανειακό. Π.χ. η ενότητα του πρώην Δήμου της Πάτρας δεν είναι ενιαία περιοχή από οικονομική-κοινωνική σκοπιά. Τα ανταποδοτικά τέλη τόσο των οικιών όσο και των επαγγελματικών χώρων δεν μπορεί να είναι ίδια σε όλη της την έκταση. Θα έπρεπε να διαφοροποιούνται ανάμεσα στο εμπορικό κέντρο της πόλης και τις παραμελημένες συνοικίες της (Ζαρουχλέικα, Ζαβλάνι, Σύνορα, κτλ). Το ίδιο ισχύει και αλλού, π.χ. στον Αγ. Γεώργιο Ρίου και όχι μόνο, που δεν περιλαμβάνει μόνο περιοχές κατοικιών υψηλών  εισοδηματικά στρωμάτων αλλά και τα Προσφυγικά του Ρίου.
  • Στις περιοχές με μεγάλη αύξηση των συντελεστών επαγγελματικών χώρων (κυρίως σε παραλιακές περιοχές του Δήμου) η εισήγηση φάνηκε ότι είχε αποκλειστικά κατά νου τα κέντρα εστίασης και αναψυχής των παραλιακών τους ζωνών. Όμως στις ίδιες περιοχές υπάρχουν και μικρά μαγαζιά διαφόρων δραστηριοτήτων που δεν μπορούν να ενταχθούν στα «προνομιούχα». Επιπλέον, οι περιοχές με αυτά τα χαρακτηριστικά δεν αντιμετωπίζονται όλες ισότιμα ως προς την αύξηση που επιβλήθηκε, δημιουργώντας έτσι την εντύπωση εκλεκτικών επιλογών.
  • Η κατηγορία των επαγγελματικών χώρων άνω των 750 τμ. δεν είναι ούτε αυτή ενιαία. Το κριτήριο της επιφάνειας από μόνο του μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές αδικίες. Αγνοείται με τον τρόπο αυτό η κερδοφορία των επιχειρήσεων και το είδος της δραστηριότητας, πολύ σημαντική παράμετρος για τον όγκο και την ποιότητα των απορριμμάτων.

 

Τέλος, από τη συζήτηση έγινε φανερό ότι υπάρχει άγνωστος αλλά σημαντικός αριθμός επιχειρήσεων και ιδιοκτησιών (τράπεζες, βιομηχανίες, οργανισμοί, ενταγμένες στο ΤΑΙΠΕΔ) που με διάφορους τρόπους, νομότυπους ή όχι, δεν πληρώνουν ανταποδοτικά και άλλα τέλη (π.χ. ΤΑΠ). Αποκαλύφθηκε επίσης ότι ο Δήμος δεν διαθέτει ενημερωμένες και αξιόπιστες καταστάσεις για να ελέγξει τη σωστή και σύμφωνα με το νόμο είσπραξη των τελών. Προφανώς, η ευθύνη για το θέμα αυτό βαρύνει κυρίως τις προηγούμενες δημοτικές αρχές. Όμως και η σημερινή δεν έχει ακόμα ξεκινήσει τη σχετική προσπάθεια, που είναι απαραίτητη για να υπάρξει δικαιότερη και ελαφρότερη κατανομή των τελών. Θα περιμένουμε να δούμε τις επόμενες σχετικές ενέργειές της, στις οποίες έχουμε τη διάθεση να δώσουμε κάθε δυνατή βοήθεια."

"Ο Χρυσοχοϊδης εξέθεσε την Κυβέρνηση για τις δωρεάν αρωγές 11εκατ. σε σεισμόπληκτους του 2008"

Για "οφθαλμοφανή πλέον παράλειψη του Υπουργείου Υποδομών να μεριμνήσει έγκαιρα στην κατεύθυνση εξασφάλισης του κονδυλίου των 11 εκατομμυρίων ευρώ που αφορά στη β' δόση αρωγών προς σεισμόπληκτους της 8ης Ιουνίου 2008 των νομών Αχαΐας,Ηλείας κι Αιτωλοακαρνανίας" κάνει λόγο - σε νέα του δημόσια παρέμβαση - ο Πολιτευτής της Ν.Δ Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος,επανερχόμενος στις διαμαρτυρίες των δικαιούχων,που ανησυχούν εύλογα για τη χρηματοδότηση εργασιών που ήδη έχουν εκτελέσει στις ιδιοκτησίες τους.

Ο Αχαιός πολιτικός,που είχε μιλήσει στις 23 Οκτωβρίου 2014 για "αμέλεια του αρμοδίου Υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοίδη να ζητήσει από τα Υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης την διασφάλιση κι εκταμίευση κονδυλίου για τους σεισμόπληκτους του 2008", κάνει λόγο για δυσάρεστη επιβεβαίωση των φόβων του,επικαλούμενος την απάντηση που έδωσε  σ'επίκαιρη ερώτηση των Βουλευτών Ηλείας της Ν.Δ Κ.Τζαβάρα και Γ.Κοντογιάννη ο παραπάνω Υπουργός,λέγοντας ωμά πως "πρόσφατα ζήτησε την αύξηση της πίστωσης του ενάριθμου Έργου (Δωρεάν Κρατική Αρωγή για επισκευές και ανακατασκευές σεισμοπλήκτων κτιρίων από το σεισμό της 8ης Ιουνίου 2008 σε περιοχές των Νομών Αχαΐας, Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας) κατά 11.000.000 ευρώ και αναμένεται η έκδοση της σχετικής απόφασης από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας". 
 
Σε παρέμβασή του προς τον Υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα,ο κ. Τριανταφυλλόπουλος, του ζητά να εξετάσει άμεσα νέες προτάσεις εξεύρεσης του ποσού για τους σεισμοπαθείς του 2008 που του έχουν κατατεθεί,αφού το αίτημα του Υπουργείου Υποδομών απεστάλη καθυστερημένα,ενόψει του νέου Κρατικού Προϋπολογισμού,με αποτέλεσμα από τα αποθέματα του τρέχοντος Προϋπολογισμού του 2014 να μην υπάρχουν πλέον περιθώρια απάντλησης του ποσού που απαιτείται για τις αρωγές!
 
"Μόνο για την Αχαία τα υπολειπόμενα κονδύλια σεισμόπληκτων φτάνουν περίπου τα 9,5 εκατομμύρια ευρώ, χρήματα που θα πέσουν στην τοπική αγορά, δίνοντας βαθιές ανάσες,πέραν των πληγέντων και σε επαγγελματίες που σχετίζονται με την οικοδομή.Αν αυτό δεν γίνει τώρα,οι εκτιμήσεις για το 2015 ξεπερνούν τον ορίζοντα του α' τριμήνου,κάτι που ούτε σαν σενάριο δεν εξυπηρετεί τους εμπλεκόμενους,εκθέτοντας επιπλέον πολιτικά ανεπανόρθωτα την Κυβέρνηση",σημειώνει ο Πολιτευτής Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος.              
 
 

"Με ψέματα και ανακρίβειες δε γίνεται τεχνικό πρόγραμμα"

Με ψέματα και ανακρίβειες, που αφορούν την κατάσταση των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου, προμήθειες και μελέτες, συνόδεψε η δημοτική Αρχή την εισήγησή της για το Τεχνικό Πρόγραμμα. Στην  τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου  και στη σχετική εισήγησή του, ο κ. Κορδάς δεν προέβη μόνο σε ισοπέδωση των πάντων (γνωστή άλλωστε η τακτική του ΚΚΕ περί καμμένης γης), αλλά έκανε και κρίσεις και επικρίσεις για τις προηγούμενες δημοτικές Αρχές, καταλογίζοντάς τους έργα βιτρίνας – μάρμαρα, ακριβά φώτα, και μελέτες εκατομμυρίων πεταγμένες στα συρτάρια – γνωρίζοντας ότι τουλάχιστον η προηγούμενη δημοτική Αρχή δεν είχε καμία δυνατότητα τέτοιων δαπανών, λόγω των τρομερών περικοπών που υπήρξαν από το 2009 στους δήμους.

 Ωστόσο, σαν να προέκυψε από παρθενογένεση, και σε  μια πρωτοφανή επίδειξη υποκρισίας και φαρισαϊσμού, η σημερινή δημοτική Αρχή του ΚΚΕ έρχεται να διαπιστώσει σήμερα τις τεράστιες  ελλείψεις σε εργατοτεχνικό προσωπικό, σε βασικά υλικά και μηχανήματα, για τις οποίες τα προηγούμενα χρόνια ως αντιπολίτευση μάς κατηγορούσε συνεχώς, ζητώντας να ξεσηκωθούμε και να διεκδικήσουμε χρήματα από το κράτος.

Και να σημειωθεί εδώ η εντυπωσιακή κυβίστηση της δημοτικής αρχής του ΚΚΕ, όσον αφορά τη διεκδίκηση απ’ τα προσεχή κοινοτικά προγράμματα ΕΣΠΑ, για έργα και δράσεις, όταν επίσης ως αντιπολίτευση καταψήφιζε και κατήγγειλε με μανία όλες τις εισηγήσεις προηγούμενων δημοτικών αρχών για έργα και δράσεις μέσω ευρωπαϊκών προγραμμάτων.

Είναι επίσης απίστευτη υποκρισία από τη σημερινη δημοτική Αρχή να υποστηρίζει ότι δε βρήκη μελέτες και δεν πραγματοποιήθηκαν έργα τα προηγούμενα χρόνια, γιατί γνωρίζουν, από το Μάιο του 2014 έως το Σεπτέμβριο του 2014 που ανέλαβαν, όλα τα έργα και τις  μελέτες που είχαν εκπονηθεί από τις υπηρεσίες του δήμου, καθώς και τα εν εξελίξει έργα από το 2013 (αποχέτευση, διάνοιξη Κανακάρη, ανάπλαση σε Γούβα, Καβουκάκι, πεζοδρομήσεις Ρ. Φεραίου – Παντανάσσης, κ.λ.π).

Γνωρίζουν επίσης καλά ότι, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους, υπεγράφησαν συμβάσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για τεχνικά έργα όπως η ανακατασκευή της οδού Αυστραλίας και οι δρόμοι νοτίου διαμερίσματος, ενώ προωθήθηκαν τεχνικά έργα στις ορεινές – ημιορεινές κοινότητες, καθαρισμοί χειμάρρων, η διάνοιξη της οδού Βύρωνος και η διάνοιξη της οδού Ναυαρίνου, κατεδαφίσεις ετοιμόρροπων κτιρίων, και πολλά άλλα.

Τέλος, η απαξίωση των τεχνικών υπηρεσιών του δήμου, η οποία διαφαίνεται στην εισήγηση του Τεχνικού Προγράμματος, είναι πρωτόγνωρη. Είναι αυτές οι τεχνικές υπηρεσίες που βασιζόμενες σε ένα νέο οργανισμό (με τις όποιες ελλείψεις του) κατάφεραν να απορροφήσουν εκατομμύρια ευρώ από ευρωπαϊκά προγράμματα, κατάφεραν με το ελάχιστο προσωπικό να δώσουν τα μέγιστα για τους συνδημότες τους.

Και είναι η δημοτική Αρχή του ΚΚΕ που έρχεται να απαξιώσει το έργο τους, το έργο των στελεχών και των υπαλλήλων τους, οι οποίοι με αυταπάρνηση υπερέβησαν εαυτούς για να καταφέρουν όσα καταφέραμε.

Είναι λυπηρό να διαπιστώνουμε ότι η νέα δημοτική αρχή η οποία έτυχε της υποστήριξης του 63% των πολιτών στον β΄γύρο να συμπεριφέρεται σαν να μην είναι η δημοτική αρχή όλων των Πατρινών, αλλά σαν μια κομματική μηχανή. Μια κομματική μηχανή  που στην προσπάθειά της να μην κάνει εμφανές το άγχος που την διακατέχει για τα αδιέξοδα που δημιούργησαν οι επιλογές της και οι απαξιωτικές  θέσεις της ως αντιπολίτευση, τα οποία τώρα που καλείται να διοικήσει βρίσκει μπροστά της ως εμπόδια, καθώς μαρτυρούν ανακολουθία, μηδενίζει το έργο όχι μόνο όλων των προηγούμενων δημοτικών αρχών  αλλά ακόμη  και των υπαλλήλων.

Ο Δήμος της Πάτρας σε αυτή την δύσκολη στιγμή δεν χρειάζεται μαθητευόμενους μάγους ούτε επαναστάτες ποπολάρους που πυροβολούν στον αέρα για να κάνουν εντύπωση.

Χρειάζεται ανθρώπους να κρατήσουν το τιμόνι. Χρειάζεται μια δημοτική αρχή που να είναι συνθετική και όχι πολέμια των πάντων.

Χρειάζεται μια δημοτική αρχή που να χτίζει και όχι να γκρεμίζει ό,τι καλό έχει γίνει μόνο και μόνο για να διατηρήσει  το  ...προνόμιο της καταγγελίας.

Ας καταλάβει ο κ. Πελετίδης ότι πλέον είναι δήμαρχος. Ότι πλέον είναι αυτός που διοικεί και οι πυροβολισμοί στον αέρα, επιστρέφουν πλέον στην δική του δημοτική αρχή. Θα είμαστε εδώ για να της δώσουμε τα εύσημα, όταν ενεργεί σωστά, ακόμα και αν αυτή δεν το έπραξε ποτέ. Θα είμαστε, όμως, εδώ για να υπερασπιστούμε το σωστό και το δίκαιο.

Με εκτίμηση

Μασσαράς Θεοχάρης

Πατρώνη Νανά

Σιγαλός Γεώργιος

Λέγκας Χρήστος

Βαφέας Παναγιώτης

Τρίγγος Κωνσταντίνος

Στανίτσας Χαράλαμπος

Θ.Κανελόπουλος: Ο Δήμος ωφείλει να στηρίξει την πολύτεκνη οικογένεια

Αφορμή για την παρέμβασή μου σήμερα αποτελεί το γεγονός ότι συζητείται από την παρούσα Δημοτική Αρχή ο καθορισμός των συντελεστών για τα Δημοτικά Τέλη, Δημοτικό Φωτισμό και Τ.Α.Π. της επόμενης χρονιάς, καθώς και οι προϋποθέσεις απαλλαγής ορισμένων κοινωνικών ομάδων του Δήμου μας. Σαν Πολύτεκνος θεωρώ χρέος μου, να τονίσω και να αναδείξω τυχόν παραβίαση της κείμενης νομοθεσίας και του Συντάγματος, αλλά να αποτρέψω την Δημοτική Αρχή να διολισθήσει σε Μνημονιακές Πολιτικές.  

Γιατί τυχόν παραβίαση του Συντάγματος κατά το άρθρο 21 παρ. 2 και του Ν. 3463/2006 κατά το άρθρο 202, περί απαλλαγής των πολυτέκνων από την καταβολή Δ.Τ. και Δ.Φ. χωρίς εισοδηματικά κριτήρια σύμφωνα με την ιδιότητά τους που οριοθετείται από την κείμενη νομοθεσία, αντιγράφει τις πολιτικές αποφάσεις των Μνημονιακών Κυβερνήσεων.

Παράλληλα σε ερώτημα που είχε τεθεί  προς το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών (έγγραφο 60735/30.10.2007 & υπ’ αριθ. 490/2007 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους) από Δήμους για ανάλογες αποφάσεις, κλήθηκαν να εφαρμόσουν το νόμο, που διαχωρίζει  τους οικονομικά αδύνατους από τους πολύτεκνους και δεν προβλέπει την επιβολή εισοδηματικών κριτηρίων.  

Ως εκ τούτου, η πρόταση της Δημοτικής Αρχής για πλήρη απαλλαγή των Πολύτεκνων Οικογενειών με εισόδημα μικρότερο των 20.000€ και απαλλαγή κατά 50% αυτών με εισόδημα από 20.000€-30.000€, όχι μόνο παραβιάζει την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά ισοδυναμεί με αδιαφορία γι’ αυτούς που επέλεξαν να δημιουργήσουν οικογένεια με πολλά παιδιά, σε μια χώρα που τιμωρεί τις πολύτεκνες οικογένειες και επιδοτεί την εκτροφή Γαϊδουριών.

Άραγε πόσο πλούσιος είναι ο Πολύτεκνος με εισόδημα 30.010€ και δεν δικαιούται την απαλλαγή;

Γιατί ενώ για τη χορήγηση του επιδόματος Θέρμανσης σε μια πολύτεκνη οικογένεια το εισοδηματικό κριτήριο ορίζεται στα 45.000€,  για την απαλλαγή ή τη μείωση από τα Ανταποδοτικά Τέλη η Δημοτική αρχή αποφασίζει μέχρι το ποσό των 30.000€;

Θα απαλλάξει από το υπάρχον χρέος που έχουν ενσωματωθεί στους λογαριασμούς της ΔΕΗ, για όσους είχαν τις οικονομικές προϋποθέσεις σύμφωνα με την 859/25.11.2009 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και δεν είχαν ενημερωθεί να ενταχθούν;   

Υπήρξε η απαιτούμενη διαβούλευση με την Πολυτεκνική Οργάνωση Πατρών & Περιχώρων, πριν κατατεθεί η πρόταση προς ψήφιση;  

Πραγματικά θα ήθελα η παρούσα Δημοτική αρχή να εφάρμοζε για τους πολύτεκνους την 789/18-11-2008 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (32η Συνεδρίαση), που δυστυχώς δεν εφαρμόστηκε  ποτέ από στον Δήμο Πάτρας, σε αντίθεση με άλλους Δήμους όπως π.χ. ο Δήμος Αθηναίων επί θητείας ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ.

Αλλά και σήμερα υπάρχουν αποφάσεις Δημοτικών Συμβουλίων που προχωρούν σε πλήρη απαλλαγή των Δημοτικών Τελών για Πολύτεκνους, χωρίς την επιβολή εισοδηματικών κριτηρίων, όπως στο Δήμο Γλυφάδας από τον νέο Δήμαρχο κ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ και τέως Ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας.

Θέλω να πιστεύω ότι η Δημοτική Αρχή θα στηρίξει έμπρακτα την Πολύτεκνη οικογένεια που δοκιμάζεται καθημερινά και να μην κάνει πράξη την Ανυπακοή της σε έναν Νόμο που στηρίζει στο ελάχιστο τις πολυμελείς οικογένειες.

 

Με εκτίμηση,

ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ